Gå til innhold

Sex and the City - The Movie?

Malou

Anbefalte innlegg

I følge denne artikkelen har Sarah J Parker, Kim Cattrall, Kirsten Davis og Cyntia Nixon nå sagt ja til å medvirke i en film basert på Sex and the City.

Hvis dette hviser seg å stemme vil en del av meg glede meg til gjensynet med Carrie, Charlotte, Samantha og Miranda mens en annen del av meg frykter hvordan resultatet blir. Jeg vil nok se den uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker som deg, ville sikkert ha sett den, men ville forventet å bli skuffet. Husker jeg elsket X-files og ble så glad da filmen kom, men den var ikke særlig bra.

Nå har jeg faktisk ikke sett sesong 6 av Sex and the city, så der har jeg vel noe å glede meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Supert! De har jo planlagt en film ganske lenge, helt siden avviklingen av serien. Men det oppstod visst uenigheter. Tror Kim Cattrall (Samantha) ikke ønsket at serien skulle "gå til filmen". Men nå har hun visst ombestemt seg.

Jeg lurer på hvor mange barn Carrie og Mr. Big har fått :ler: Men det blir trolig ikke vinklet særlig mye i den retningen. Eller hvem vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Jiiiipppppiiiiii!

Håper det er sant og at det virkelig blir noe av!

Jeg simpelthen eeeeeeeelsker Sex og singelliv!

:hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Det har jeg venta lenge på. har nesten slitt ut DVD boksen med serien på!! Håper bare at det blir bra, og at det ikke ødelegger serien eller noe, som dårlige oppfølgere til filmer har en tendens til å gjøre!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Håper den blir bra, men kjenner jeg er litt småskeptisk. Så legger forventningene helt ned, da kan jeg ikke bli for skuffet.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe filmen starter der serien sluttet da? Det er nok en utfordring å få en serie til å bli en god film. Det er ikke bare å sette sammen 4 S&S-episoder liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Jeg er veldig glad i serien, men kan ikke si jeg gleder meg til en eventuell film. Tror dessverre den ikke blir så bra, og jeg blir nok skuffet... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...