Gå til innhold

utseende betyr ikke noe for kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida... det hadde jeg ikke(Penger driter jeg i, så lenge fyren ikke er uteligger)

Er fyren et skikkelig rasshøl... så finnes det flrer kjekke fyrer i havet..(eh,i verden..)

det finnes menn/gutter som har et godt utseende OG er verdens snilleste.. I knooow :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå snakker dere bare tull igjen. Alle veit at det er drittsekkene som får flest damer, det er ikke uten grunn at krisesentere er det eneste som øker i omfang i dette landet her....

W

Skrevet

Noen liker drittsekker..andre gjør det ikke... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Noen kvinner er nok henfallen til å bare falle for rasshøl ja, desverre :(

Skrevet

Hei!

Jeg kan i grunn ikke skjønne Gjest sitt problem ang.utseende..Er det da ikke bedre å like personligheten en utseende?Det gjør i hvertfall jeg..Ville heller ha en gutt som er sjarmerende og har bra personlighet,enn enn som ser fin ut,men dårlig personlighet....

Klemz fra:

Gjest KhalidHagen
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er litt nysgjerrig på hvor Waco bor og hvilke miljøer han ferdes i til daglig - hvis han ferdes i noe miljø i det hele tatt... :ler::ler:

Eller kanskje jeg kan komme med et tips, Waco: I og med at jeg ikke er himmelropende pen, har jeg hatt som strategi å prøve å være litt blid og bortimot sympatisk innimellom. Dét har fungert ganske bra, faktisk! Hvis ikke du heller lider av Pitt-skjønnheten, så tror jeg min strategi er bedre enn din surmuling!

:kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

For meg så er typisk "pene" menn en anelse kjedelige, og ofte selvgode.... At han viser han tar vare på seg selv, klær, sveis, utstråling, sjarm osv. Humor er noe av det viktigste. Og muskler da!

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva er en pen mann; D kommer jo litt an på øyet som ser selv om vi har noen innebygde kriterier å gå etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...