Anglofil Skrevet 22. februar 2003 #1 Skrevet 22. februar 2003 Hei! Besøk hjemmesiden min og skriv i gjesteboka! Klemz fra:
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #2 Skrevet 23. februar 2003 Utrolig slitsom side med alle dimsedumsene som hopper opp og ned! Et lite tips: Det blir for mye som beveger seg! Det resulterer at folk heller ser på figurene enn å lese det som står der. Stå på!
Gjest Lea Skrevet 23. februar 2003 #3 Skrevet 23. februar 2003 Det fine med hjemmesider er at man kan lage dem akkurat som man vil. Ser ikke at Yvonne ber om noens meninger her...
Melian Skrevet 23. februar 2003 #4 Skrevet 23. februar 2003 Hei Yvonne! Er det du som var karate_kid? Eller er det en annen? Nå har jeg vært å besøkt hjemmesiden din. Du hadde utrolig mye stoff på den. Flott!
Anglofil Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2003 Hei! Takk for tilbakemeldingene,og såvidt jeg vet,er faktisk Gjest sin kommentar den eneste negative jeg har.Selv er jeg veldig fornøyd,og det er sant det,at jeg ikke ba om noen meninger,men at folk skulle titte på den Men nå er jo meningene kommet da,og jeg takker dere som synes den var fin Selv mener jeg at hjemmesiden min bare beskriver hvordan jeg er,nemlig kreativ! Klemz fra:
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2003 #6 Skrevet 23. februar 2003 Jeg må også si meg enig i at det var mye bilder mm, men så er jo hjemmesidens eier 16 år og da bør det vel være greit. Jeg synes siden var fin jeg.
Anglofil Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2003 Hei hei! Vel vel,16 år eller ikke,slik er hjemmesiden min og stolt av det Uansett,ja jeg er henne gamle yvonne_karatekidgirl fra gamle forumet Klemz fra:
Tusenfryd Skrevet 23. februar 2003 #8 Skrevet 23. februar 2003 Kjempeflink er du, Yvonne. Jeg har signert i gjesteboken din også. takk for at jeg fikk se.
Gjest sexysadie Skrevet 23. februar 2003 #10 Skrevet 23. februar 2003 Savner bilder av deg men ellers en informativ side.
Anglofil Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #11 Skrevet 23. februar 2003 hei! vet det da..men jeg har ikke hatt muligheten til det enda...men det er et bilde av meg da Klemz fra:
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2003 #12 Skrevet 28. februar 2003 Må bare være enig med første gjest her -altfor mye ting som beveger seg på denne siden..fjern alle/ de fleste animerte gif'ene dine,blir bare slitsomt å besøke siden din. Når man først setter seg ned for å lage en hjemmeside,er det vel for å få besøkende,ikke jage dem vekk. Ellers er oppsettet søtt. Og før noen halshugger meg for å si min - dette hadde jeg sagt til min beste venninne også. en animert GIF kan være søt og morsom, mange blir masete.
Xantippe Skrevet 28. februar 2003 #13 Skrevet 28. februar 2003 Mye fint her - men den ser veldig rar ut på de tre maskinene jeg har sett på den fra - teksten blir liggende oppå hverandre om du skjønner hva jeg mener? I tillegg er det jo tekst på musepekeren også, og tre sett med bokstaver oppå hverandre gjør at det ikke er så lett å lese. Tipper imidlertid at det ikke er sånn overalt, men jeg har som sagt sjekket tre steder nå. Det finnes nettssteder der man kan sjekke hvordan siden ser ut med ulike nettlesere, skjermstørrelser og innstillinger (Har dessverre ikke linken tilgjengelig her, kanskje noen andre har en, eller skal jeg få sjekket dette opp). Da jeg hadde laget min første hjemmeside så jeg at den ikke så bra ut på små skjermer eller i visse utgaver av Netscape, selv om den var veldig fin på min skjerm. Anbefaler deg å kjøre noen tester på din også. Jeg bruker f.eks Internet Explorer 6.0 har en 17 tommers skjerm og en oppløsning på 800x600 pixler. Har normalt ikke problemer med sidene jeg er inne på, men din blir som sagt litt rar. Ellers synes jeg du er veldig flink! Du kan åpenbart masse og siden din er personlig og ikke helt lik alle andres - og det synes jeg er flott!
Kreps Skrevet 28. februar 2003 #14 Skrevet 28. februar 2003 Du har gjort en veldig bra jobb, synes det var flott jeg. :D Stå på!!
Xantippe Skrevet 3. mars 2003 #15 Skrevet 3. mars 2003 Nå funker den fint på min skjerm også. Riktig flink er du!
Gjest Mzfire Skrevet 7. mars 2003 #16 Skrevet 7. mars 2003 Nå har jeg vært innom hjemmesiden din og lagt igjen en hilsen
Gjest Kira Skrevet 8. mars 2003 #17 Skrevet 8. mars 2003 Hilsen en forvirret Kira TIL som ikke finner hjemmesiden til Yvonne.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2003 #18 Skrevet 18. mars 2003 trykk på www under det første inlegget hennes så finner du siden. og til deg yvonne, litt mye som bevegde seg. men alle må starte et sted og et lite tips, ser du bruker mye understrek istedenfor mellomrom noe n steder, hvis du lager siden i notisblokk, så putt slike "" foran og bak hver "setning" du lager. fks jeg_er_meg her skriver du "jeg er meg" (med tøddler seff) stå på
Ruby Skrevet 25. mars 2003 #20 Skrevet 25. mars 2003 Hei! Fine sider, signerte gjesteboka di også. Som mange andre har sagt, det er din hjemmeside, og derfor bestemmer du hvordan den skal se ut! Masse interessant i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå