Bjørk Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Nå er det bare dager igjen av 20 årene...Litt rart,litt skummelt, men føler meg ikke som 30...Trodde jeg skulle føle meg mer voksen.... Noen andre som føler det sånn???
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Jeg blir 30 i år, og tenker egentlig ikke over det i det hele tatt... For noen år siden bekymret jeg meg litt mer over å tippe fra "ungdom" til "voksen", men dette har skjedd såpass gradvis at jeg ikke har lagt merke til det en gang Men jeg prøver også å kjenne etter om jeg er voksen, hehe - og jeg må si jeg ikke kjenner noe særlig? Selv om jeg er ferdig med utdanning, jobber, betaler strømregning, studielån og må huske å kjøpe ved, kattemat osv... Og ikke minst er jeg blitt "husmor" på kjøkkenet - lager mye "skikkelig" og delvis traust mat... Men vi har ikke barn, kanskje det har noe å si. Man er jo voksen når man sammenlikner seg med barn og e som er mye yngre, men jeg omgåes bare jevnaldrende og eldre...
Bjørk Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 (endret) hehehe, det høres ut som mitt liv Har ikke barn vi heller. Tror nok det er mye av bekymringene ligger...er ikke klar for det ennå...selv om jeg har et stabilt liv. Endret 22. februar 2007 av Drusilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå