Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

henger meg på bølgen av "hvilken ... bruker/har dere?" - spørsmål. Selv har jeg tatt meg fri fra jobben og har ikke tatt på smykker ennå, men vil nok gjøre det før jeg går ut. Lurer på hvilke smykker dere har på, om dere har noen favorittsmykker, og oppnåelige eller uoppnåelige drømmesmykker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg kun runde zirkon (tror det heter det?) øredobber fra pilgrim.... Men pleier å ha på flere. Hvertfall to ringer i hvitt gull og et sølvkjede... Pleier også å ha på klokke fra Dolce Gabbana.

Favorittsmykket mitt har jeg fått av kjæresten min, og det er smykket til Arwen i Lord of the Rings :)

Skrevet

Jeg har et gullhjerte rundt halsen, jeg fikk det til dåpen av min farmor og farfar, som er fadder på meg. "Babysmykkelenke" perfekt lengde til halsgropsmykke. Det er gravert fornavnet mitt på det.

I ørene har jeg de øredobbene som ble skutt inn da jeg tok hull (jeg tok hull i voksen alder, så dette er ikke småpikepynt altså, med rosa hjerter eller noe sånn...)

Så har jeg skolering på venstre ringfinger og forlovelsesring på høyre ringfinger. And that's it.

Jeg har ingen "uoppnåelige smykkedrømmer" som jeg kan komme på, og ikke egentlig et favorittsmykke heller, men noen smykker betyr mer for meg enn andre, bl.a det jeg har på meg i dag. Det lå lenge ubrukt i smykkeskrinet etter at jeg var blitt voksen, men da min farfar brått og uventet døde for halvannet år siden tok jeg det i bruk igjen, det fikk en ny betydning for meg. Jeg er også veldig svak for smykket og de tilhørende øredobbene som min elskede kjøpte til meg til jul mens vi var ganske "ferske", og veksler egentlig mye mellom disse to, avhengi av hvilken genser jeg har på meg (det andre har lenger lenke)

Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Tutta24
Skrevet

I dag har jeg alliansering i hvitt gull med tre diamanter. Derfor har jeg også smykket som passer til: "stav" i hvitt gull, med tre diamanter. Dette er favoritten, og det jeg bruker mest av alt.

Skrevet

Når jeg kun er hjemme bruker jeg klokke, en snerten liten Rolex jeg fikk av mannen min da jeg fylte 30 år. Videre en ring i hvitt gull med 3 diamanter (forlovelsesring), giftering, diamantøredobber (morgengave) og et enkelt lite kjede i hvitt gull med en diamant (gave fra mannen da lillegull ble født). :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Kun to små gulløredobber, ellers ingenting. Skal snart på jobb, og der bruker jeg ikke smykker.

Skrevet (endret)

Jeg er sykemeldt så har ikke på smykker (kun giftering), men på jobb har jeg på giftering, min enstens diamantring sammen med gifteringen (morgengave), og noen enkle pene øredobber, ikke hengete. enten bare blanke stener, perler eller lignende. Ikke noen som henger veldig. Skal jeg på byen bruker jeg større hengeøredobber. Bruker sjelden halssmykker (dumt da min mann elsker å kjøpe det til bursdager og jul :forvirret:) og en sjelden gang et kult armbånd med litt størrelse på. På sommeren to tå-ringer. Og jo! jeg har alltid i min lille sølvkule i nesen (piercing jeg har hatt siden jeg var 15) den er bitteliten så den synes ikke godt. Kort sagt, straight diskret til hverdags, mer bling til fest.

Uoppnåelige smykkedrømmer? Masse diamanter!!! Store..hehehe

Endret av kitekatt
Skrevet

Har på klokke, og sølv øredobber, og sølvkule i halsen.

Favorittsmykker: Har mange!

Men ønsker meg et safirsmykke jeg har sett... Men det blir når vi blir "rike", dvs når min kjære blir ferdig med studiene og begynner å jobbe. ;)

Skrevet

Et stort "sølv"hjerte med langt anheng har jeg på meg i dag :)

Skrevet

Har ikke på meg et eneste smykke.

Bare en klokke - og et piercingsmykke i navelen. Men det teller ikke. Bruker sjelden smykker til hverdags.

Skrevet
Har ikke på meg et eneste smykke.

Bare en klokke  - og et piercingsmykke i navelen. Men det teller ikke. Bruker sjelden smykker til hverdags.

Samme her, men uten piercingen, den forsvant for et par år siden. Forlovelsesringen i gult gull er alltid på. Jeg liker juggel, men ikke hvitt gull og diamanter og sånt

:sprettoy:

Skrevet

Smykker fra Tiffanys, både til halsen , armbånd og øredobber.. :)

Skrevet
Samme her, men uten piercingen, den forsvant for et par år siden. Forlovelsesringen i gult gull er alltid på. Jeg liker juggel, men ikke hvitt gull og diamanter og sånt

:sprettoy:

Vil det si at du klasifiserer hvitt gull og diamanter som "juggel"?

Skrevet
Vil det si at du klasifiserer hvitt gull og diamanter som "juggel"?

Nei, det er jo ekte vare. Som sagt, jeg liker juggel (fra HM). Jeg liker ikke diamanter.

Skrevet

Akkurat i dag har jeg bare på meg et lite hjerte i hvitt gull rundt halsen. Det var en gave jeg fikk fra søsteren min til en spesiell anledning. Siden vi er litt langt vekke fra hverandre for øyeblikket, går jeg med dette smykket ganske mye for tiden.

Skrevet
Nei, det er jo ekte vare. Som sagt, jeg liker juggel (fra HM). Jeg liker ikke diamanter.

Åja, da misforsto jeg deg! Jeg tolket det som f.eks "Jeg liker is, men ikke pistasj" om du forstår. Beklager :)

Gjest Aurora Vaniljesaus
Skrevet

Gifteringen min og øredobber med zirkonia. Begge deler er "fast inventar"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...