Susannah Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hva er det mest oppskrytte skjønnhetsproduktet du har kjøpt noen gang? Jeg kjøpte f.eks. en sjampo og balsam som lovet å være "thickening" og gi masse volum... Vel, håret mitt har vel aldri vært så stygt som da. Hva er dine verst bomkjøp?
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hva er det mest oppskrytte skjønnhetsproduktet du har kjøpt noen gang? Jeg kjøpte f.eks. en sjampo og balsam som lovet å være "thickening" og gi masse volum... Vel, håret mitt har vel aldri vært så stygt som da. Hva er dine verst bomkjøp? ← Samme her. Den Hair Thickening ssaken fra Define. Fysj! Håret ble jo som skittent. Gikk rett i søpla.
Eføy Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Tja, kjøpte meg slankesåler for mange år siden som skulle gjøre nytta..Har aldri hatt så vondt under føttene som når jeg gikk med de.. Og noe slankere ble jeg i hvertfall ikke.
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Tja, kjøpte meg slankesåler for mange år siden som skulle gjøre nytta..Har aldri hatt så vondt under føttene som når jeg gikk med de.. Og noe slankere ble jeg i hvertfall ikke. ← den var ny
GoldenGlow Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 VolumeAmp fra KMS (før de fikk nytt design), gjorde håret mitt ekstremt tørt og "knittrete" det er den verste shampoen jeg har prøvd før. Håret ble direkte stygt og ekkelt. Men det kan jo være andre som syntes den er super, men virket ikke for meg og mitt hår (jeg har helt normalt hår)
pellegrino Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Tja, kjøpte meg slankesåler for mange år siden som skulle gjøre nytta..Har aldri hatt så vondt under føttene som når jeg gikk med de.. Og noe slankere ble jeg i hvertfall ikke. ← Haha, var det disse sålene som skulle slanke deg - forutsatt at du GIKK (ikke bare hadde dem på) med dem i minst ørten timer om dagen?
Gjest Borghild Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Diorshow mascara! Makan til klumpete og rennende guffe skal man lete lenge etter! Dessuten sved den i øynene. Var også dum nok til å kjøpe Diorshow Unlimited.
GoldenGlow Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Haha, var det disse sålene som skulle slanke deg - forutsatt at du GIKK (ikke bare hadde dem på) med dem i minst ørten timer om dagen? ← Haha
Hobgoblin Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Nair kaldvoks for overleppe. Au og uff - og ikke gikk hårene vekk heller... Og en Rimmel vannfast mascara - den stinket sprit (!), og gikk aldri av...
Gjest bada Skrevet 22. februar 2007 #10 Skrevet 22. februar 2007 Diorshow mascara! Makan til klumpete og rennende guffe skal man lete lenge etter! Dessuten sved den i øynene. Var også dum nok til å kjøpe Diorshow Unlimited. ← Ja! Det er den verste mascaraen jeg har prøvd. Billig var den ikke heller.
Deidre Skrevet 22. februar 2007 #11 Skrevet 22. februar 2007 Dette: http://www.velvettouch.no/produkt.asp?id=16 Overleppen var sår i flere dager etterpå. Jeg gned ikke hardt, men jeg mått gni lenge for i det hele tatt å få bort håret. Nei, jeg sverger til voksing igjen.
Prinsesse på erten Skrevet 22. februar 2007 #12 Skrevet 22. februar 2007 Summer glow eller hva den heter fra Natusan. Eller var det Dove...? Uansett, den lukta var helt hinsides. Og jeg fikk altfor mye farge - det var jo omtrent som en vanlig selvbruningskrem. Ugh... kjenner det røsker i neseborene bare jeg tenker på den.
GoldenGlow Skrevet 22. februar 2007 #13 Skrevet 22. februar 2007 Summer glow eller hva den heter fra Natusan. Eller var det Dove...? Uansett, den lukta var helt hinsides. Og jeg fikk altfor mye farge - det var jo omtrent som en vanlig selvbruningskrem. Ugh... kjenner det røsker i neseborene bare jeg tenker på den. ← Ja, den fra natusan lukter jo helt grusomt! Måtte slutte å bruke den, luktet jo sterkere selvbruning enn vanlig selvbruning..
Rexina Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Clinique Perfectly Real foundation. Liker hvordan den ser ut på huden (for huden blir veldig pen) men hater konsistensen. ALTOFR tykk og ekkel, synes jeg!! Christian Dior palettene. Selv om fargene her fine, så ser de ikke bra ut på. I alle fall ikke de matte. Kler best skimrende farger jeg!
Debra Skrevet 22. februar 2007 #15 Skrevet 22. februar 2007 Kjøpte et hårskum fra nicky clarke for farget hår. helt forferdelig. håret ble klissete, stygt, flokete. måtte vaske det om igjen.
Gjest Tweek Skrevet 22. februar 2007 #16 Skrevet 22. februar 2007 Dette: http://www.velvettouch.no/produkt.asp?id=16 Overleppen var sår i flere dager etterpå. Jeg gned ikke hardt, men jeg mått gni lenge for i det hele tatt å få bort håret. Nei, jeg sverger til voksing igjen. ← Vet bare dritt. Jeg har ikke prøvd velvet touch men noe annet jeg kjøpte da jeg var i london. Sto at jeg skulle ha 4 runder hver vei og håret var borte men det var det jo ikke. Det tok langt tid og selv om det kjentes glatt ut så var det plutselig hår der igjen ogleggene var røde. Makan til piss!
Elodi Skrevet 22. februar 2007 #17 Skrevet 22. februar 2007 Alle sjampoer fra Define, de funker rett og slett ikke på mitt hår!!!
Chic' Wilma Skrevet 22. februar 2007 #18 Skrevet 22. februar 2007 Diorshow mascara! Makan til klumpete og rennende guffe skal man lete lenge etter! Dessuten sved den i øynene. Var også dum nok til å kjøpe Diorshow Unlimited. ← Samme her. Såre rennende øyne. Brukte den faktisk igår da det er den eneste mascaraen jeg har i huset akkurat nå og er helt hoven i øynene idag. Får også ondt i hode av den sterke lukta. Resultate blir forøvrig bra, pene vipper og holder seg bra da jeg har hatt denne LENGE, men jeg kommer aldri til å kjøpe den igjen.
Gjest Keycha Skrevet 22. februar 2007 #19 Skrevet 22. februar 2007 Kanebo mascara som skal vaskest av med varmt vann... Helt grusom mascara. Fikk den aldri av!
honey21 Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Summer glow eller hva den heter fra Natusan. Eller var det Dove...? Uansett, den lukta var helt hinsides. Og jeg fikk altfor mye farge - det var jo omtrent som en vanlig selvbruningskrem. Ugh... kjenner det røsker i neseborene bare jeg tenker på den. ← Så rart! Jeg bruker den hver dag og er blir ikke brun i det hele tatt Kanskje det er noe galt med flasken jeg kjøpte.... For noen år siden kjøpte jeg en shampoo fra Pantene som liksom skulle fjerne all møkk, forurensning og produktrester fra håret... merket ikke noe forskjell i det hele tatt! I tillegg har jeg prøvd en hårkrem fra Define som man bruker for å rette ut håret (husker ikke hva den heter). Istedet for å fungere som det skulle ble håret bare kjempefett og bølgete. Den gikk rett i søpla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå