Nicky B Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Skal logge meg på skandiabanken, men jeg kommer meg ikke på hovedsiden engang. Alle andre nettsider går så det suser, men hos skandiabanken får jeg bare HTTP 403 "Denne feilen (HTTP 403 Forbudt) betyr at det var mulig å opprette tilkobling til webområdet fra Internet Explorer, men at programmet ikke har tillatelse til å vise websiden." Inntil i dag har det fungert helt fint å bruke skandiabanken fra denne maskinen, så hva kan være årsaken til at det nå er forbudt område? *Irritert*
Titta Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 har du skrevet www.skandiabanken.no? Fikk samme feilen selv igår da jeg bare skrev skandiabanken.no, men når jeg puttet på www. så funket det fint
Malama Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Testa både skandiabanken.no og www.skandiabanken.no i min IE-leser nå, og fikk ingen problemer med noen av dem Merkelige greier... Baken i seg selv er i alle fall tilgjengelig... Hr du muligheten til å prøve en annen nettleser?
Dru Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Prøv også å putte på http://, og se om det hjelper. Ellers regner jeg med at det er noen lokale innstillinger som kan gjøre dette, siden jeg har samme problemet på den stasjonære maskinen min, mens det går helt fint på laptopen. Og de to står i samme nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå