Bertha Skrevet 22. februar 2003 #1 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg har så lyst til å gjøre noe ugagn Det skikkelig kribler. Må være den nye pærebrusen som er lansert - den har fremdeles ukartlagte bivirkninger sies det. *hupp* Jeg lurer på om englemanjana ville bli fornøyd om jeg trædde sykkelen hennes ned over en lyktelysestolpe? hehehe.... Eller om jeg slengte ut et rykte om at Brad er et (t)Ekno-vrak hohoooo! For så å stikke av med ham selv, åff kårs... *suser i sivet nå* Kan ikke huske at jeg pleier å være sååå gira på julekakehumor? Hva er dette for noe... *smatt* Litt til, bare. Man blir så forunderlig kreativ bare man legger bredsiden til. Eller var det solsiden...? *vettafaen* Hilfe. Hilfe!? Jeg ser engler, jeg ser ekno-engler i rosa drakter! :o - Ikke si at jeg har falt i mitt eget pærebrygg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2003 #2 Del Skrevet 22. februar 2003 Næmmen, har Bertha også fått i seg litt av den pærebrusen som hadde gått ut på dato? Eller er det kanskje den superkonsentrerte eknoen som har skylden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 22. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 22. februar 2003 Jeg var førstemann i testpanelet.... Do I need to say more? *rister på hodet så det skrangler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 22. februar 2003 #4 Del Skrevet 22. februar 2003 *noterer hodeskrangling som mulig bivirkning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 23. februar 2003 #5 Del Skrevet 23. februar 2003 Nei og nei! Hva er det du prøver å si nå da? *hmprf* Sier du at det er noen som har lansert en defekt pærebrus? Og med vitende vilje.. aldri hørt makan! Nå krever jeg at ansvarlige stiller frem og gir en forklaring. Hvis ikke er dette en klar sak for Menigheten Hjelper Deg. Dette kan ikke godtas! *snøft* Det må være derfor både Thingol og Bruce (og Brad'ern også forsåvidt) ikke er å finne denne uken. Her står jeg og røler på de, og alt jeg ser er noen skygger mellom trærne. *hrmpf* Hele denne uken *arrgh* *trampe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. februar 2003 #6 Del Skrevet 23. februar 2003 Åh ! Jeg glemte å fortelle at dette er en brus det ikke må drikkes så mye av ? Det er denne virkningen den har på jenter som i utgangspunktet var skikkkelige og søte, man må jo ta av innimellom også Bertha. ( Sant det føles deilig ?) Hodeskranglingen kan ses på som en form for fyllesyke etter for høyt inntak. Det sto på flasken, Bertha. MEN jeg så jo på kokosbollefestivalen i går at mennene summet rundt deg som fluer. Det samme gjelder de andre i testpanelet. Dersom hodeskrallingen blir for ille, må jeg se på fargeprosessen - om det eventuelt er noe jeg kan gjøre der. Etter hodeskrallingen KAN det hende man får ufattelig lyst på mintgrønne klær. Har dere merket noe av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 23. februar 2003 ....det var da snodig :o Da jeg våknet i dag morges, så lå jeg i grønne sengeklær. Dessuten viste det seg at noen hadde lagt frem grønne håndklær på badet til meg. Kan det ha noen sammenheng...? Jeg har forøvrig ikke kjent noe behov for å spise grønne piller, og heldigvis har jeg ingen mintgrønne søndagsklær i skapet. Katastrofen er dermed avverget :oops: En annen gledelig nyhet, er at det ser ut som om talefeilene mine også er forduftet. Ut fra dette kan jeg etter første smakstest konkludere: - Å være testpaneldeltaker krever et åpent sinn. - Pærebrus utgått på dato kan medføre talefeil og hodeskrangling. - Nyfarget pærebrus gjør (mis)brukeren uimotståelig. - Generelt bør man være varsom med pærebrus utenom standarden, da alle bivirkninger ennå ikke er kartlagt. Det anbefales en test nummer 2 Andre som har kommentarer eller interessante observasjoner å komme med? PS! Takk for tipsene, Hilde. Jeg må innrømme at jeg ikke leste det med liten skrift på flaskene. Kan nærsynthet være en mulig bivirkning også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. februar 2003 #8 Del Skrevet 23. februar 2003 Kan ikke hjelpe deg med nærsyntheten, Bertha. Prøv en optiker. Er åpen for en ny test jeg ! Vi drikker resten av lageret, så kan dere prøve ut den nye fargesammensettingen neste helg ? Og, du - dersom du skulle finne mintgrønne klær i skapet så bare overse dem. De går av seg selv etter en stund fant jeg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. februar 2003 #9 Del Skrevet 23. februar 2003 Melder meg også frivillig til en ny test ..... Fikk så sinnsykt lyst til å male mintgrønne vegger her i dag ...med sjokkrosa lister ...DET er bare helt uimotståelig Håper det gir seg ellers blir det å kjøpe maling i morgen ..grøss og gru :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 25. februar 2003 #10 Del Skrevet 25. februar 2003 :oops: Må bare unnskylde for min opptreden tidligere. Jeg tror det ikke hadde noe med pærebrusen å gjøre i det hele tatt, siden jeg drakk kun de fra min egen kasse. Kaaanskje det hadde noe med min månedlige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. februar 2003 #11 Del Skrevet 25. februar 2003 PMS er alltid en akseptabel unnskyldning. Ærbødige hilsner den skyldige du etterlyste som var skyld i Berthas merkverdige oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mars 2003 At jeg oppførte meg merkelig, har jeg kun meg selv å takke for: - Jeg søkte spenning, og stakk innom Snikk-snakk. - Jeg var tørst og fant noen flasker. - Jeg var nærsynt og leste ikke det med liten skrift på etikettene. Men det var jo moro, lell! Når er det klart for ny test...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mars 2003 #13 Del Skrevet 1. mars 2003 Det er ikke klart for ny test før ut i neste uke ( tidligst ) Noe skar seg fullstendig under den nye fargingsprosessen ; brusen ble rød og smakte mistenkelig jordbær ! Tar snarest kontakt med åttende bergdatter i blåfjell og hører om hun har noen tips til meg. Akkurat nå er hun på ferie i Galdhøgpiggen, nissenes svar på syden og er ikke tilbake før på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 1. mars 2003 I orden. Vi må jo for guds skyld ikke distribuere noe som er RØDT ! Har du vurtdert kaktus-ingredienser? Eller hva med god, gammeldags konditorfarge? I all diskrethet, vel å merke. Det man ikke vet, det har man heller ikke vondt av *knise-knise* Jeg ser frem til neste uke - Ai æm reddi to test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. mars 2003 #15 Del Skrevet 1. mars 2003 *sikle sikle* ...Har lyst å smake de røde jeg - de med jordbærsmak !!! Nam ...sikkert veeeldig gode ...har vi bare lov å drikke pærebrus eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2003 #16 Del Skrevet 2. mars 2003 De som vil kan jo få smake den røde, men som Bertha sier ; vi må ikke distibuere noe rødt ! Men det er vel ikke distrubisjon om Virgo får seg en tår ? Den var veldig god, men hadde lignende bivirkninger som ppiller kan ha. Sørens åttende bergdatter, nå må hun komme og hjelpe meg her. Bertha, tror det var kaktusgreiene som gav oss ønske om å kle oss i mintgrønt ! Det var nemlig den nye ingrediensen i forrige lager. .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2003 #17 Del Skrevet 2. mars 2003 *hikk hikk*.... schannelig tror jeg ikke at den røde var myyyyye bedre enn *hikk*....den vanlige pærebruschen........men bivirkninger *burp*....schom P-piller ..hjelp ...hva*hikk* har jeg begitt meg utpå?? drikke masse rød brus - schå schlipper jeg å bli gravid - ischteden for p-piller likschom?? sch lurt da !! *sjangle avgårde til Hilde KS for å finne ut mer om dette*.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2003 #18 Del Skrevet 2. mars 2003 Vel Virgo, tror ikke du får mer. IKKE drikke mye av dette sa jeg jo ! Nå blir det fy på lanken og bakrus i morgen også. Dersom du skulle få spesielt lyst på bebyrosa klær i morgen, så antar jeg det er en av bivirkningene.... Heller komme til meg og få kokosboller, så skal jeg få den nye brusen ut til englene snarest. Regner med det er flere tørste der ute ! VIrgo, ta en av de gamle pærebrusene, så blir du nok bra ( les edru ) igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. mars 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 2. mars 2003 Dæsken :o Dette går jo over alle støvleskaft. Eller over alle sNøvleskaft? Jeg er jo enig i at å gi noen en prøvetår ikke er det samme som full distribusjon, men jeg begynnner å bli litegranne bekymret når den ene etter den andre kommer seilende i sikksakkgange hele uka lang. Er du sikker på at ikke det er noen som har funnet en ekstra nøkkel til forsøkslaboratoriet ditt, Hilde? For å unngå forvirrede engler og ikke minst slike psykosomatiske pærebrusringvirkninger, så foreslår jeg at man heretter utfører testing i mer kontrollerte former. Der jeg tilbyr meg å være Nest-sjef-prøvesmaker (Hilde kontrollerer jo tilgangen og er dermed sjefen, åff kårs). Jeg tror nemlig at jeg har vært gjennom det "verste" allerede nå *uffåuffåuff for en dagen derpå det var* En måte å gjøre dette på, er å annonsere offisielle prøvesmakinger til fastlagte tidspunkt og på dertil egnet sted. For eksempel inne på selve laboratoriet til Hilde. Der kan man skalke alle luker, låse ytterdøra og hive nøkkelen i dass. Så blir eventuelle nye bivirkninger begrenset - og vi kan slå i sjefen en hvit influensaløgn når vi kommer noget redusert på jobben neste dag. Hva mener herskapet? Og forresten: Hold den røde brusen innelåst inntil videre. Jeg ser jo at den også medfører talefeil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. mars 2003 #20 Del Skrevet 2. mars 2003 å dere får virkelig sagt det !!!!!!!!!!! *tusler ydmykt og noe slukøret tilbake* ......*hikk*.....greier ikke stoppe å hikke jeg ...*hikk*...det må være en av de ukartlagte bivirkningne :o ...*hikk*.....Føler meg så vond i hodet ...tror jeg muligens drakk litt for mye av den røde pærebrusen jeg :oops: ..*hikk* skal ikke gjøre det mer ...det er fort å bli hekta altså :o ...tror det er lurt med testing i kontrollerte former ja ....huff ..*hikk*... Skal være snill engel ..her er nøkkelen ....jeg lagde kopi av den jeg ...tenkte det kunne være greit å ha ..*hikk*.....fy for en fæl engel jeg er ..men jeg angrer mine snder altså!!!!! Er jeg tilgitt? Og har noen hodepinetabletter? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå