Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv hørt at jeg ligner på så mange forskjellige kjendiser som ikke ligner på hverandre en gang... Så det hadde vært moro å høre om andre har fått slike kommentarer...

Jeg ligner visstnok på disse (syns ikke det selv men):

Alanis Morisette, Marion Ravn, Angelina Jolie, Liv Tyler+ Hun som spiller i Askepott med nøttene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg ligner på Brigitte Bardot som ung. Syns ikke det selv men.

Skrevet
Jeg har fått høre at jeg ligner på Brigitte Bardot som ung. Syns ikke det selv men.

Heldiggrisen hvis det stemmer.....

Skrevet

Jeg har fått høre så mangt...

Ane Dahl Torp, Anja Andersen og Bård Tufte Johansen :overrasket: er noen av de jeg kommer på i farten. Og en eller annen hallodame på NRK. Og da "Alle elsker Mary" gikk, fikk jeg høre at jeg liknet på Cameron Diaz.

Jeg selv syns jeg bare likner på pappa.. :-D

Skrevet

Jeg får stadig høre at jeg ligner Pamela Sue Martin som spilte Fallon i Dynastiet. Det er derfor jeg valgte henne i avataren min. :)

Skrevet

Jeg har fått høre fra flere uavhengig av hverandre at jeg ligner på hu dama som har de friluftsprogrammene, Hanne et eller annet? Er visst sammen med en som har spilt i Hotel Cæsar? Noen som vet hvem jeg mener?

Skrevet

Jeg har fått høre fra flere at jeg ligner på Reese Witherspoon.

Skrevet
Jeg har fått høre fra flere uavhengig av hverandre at jeg ligner på hu dama som har de friluftsprogrammene, Hanne et eller annet? Er visst sammen med en som har spilt i Hotel Cæsar? Noen som vet hvem jeg mener?

Hun vant 71 grader nord et år

Skrevet

Jeg har fått høre Nicole Kidman ved flere anledninger, Mischa Barton, Olson tvillingene og Angelina Jolie(det stemmer ikke hvertfall!).

Gjest koffeine
Skrevet

Ane Dahl Torp og Sondre Lerche :ler: og en av nyhetsoppleserne på tvnorge. Klarer ikke helt å se at noen av dem stemmer...

Gjest Chrizzy
Skrevet

He he, tipper at det ikke er mange som ikke "ligner" på noen skjønnheter som skriver her.

I og med at jeg skrev det så burde jeg kanskje la være å skrive hvem folk har sagt at jeg ligner på, for jeg er jo ikke sååååååå overfladisk! :ler:

Skrevet

Claudia Schiffer, ser ikke likheten i det hele tatt.

har hørt fra flere Geena Davis pga noe med munnen/rundt munnen. ser ikke det heller...

Skrevet

Noen kaller meg Nemi. Sikkert pga mørkt hår, blek hud, mye sorte klær og en forkjærlighet for bittelitt hardere musikk enn de fleste liker.... :sjenert:

Skrevet

Folk har faktisk kommet bort til meg på fest osv og sagt jeg ligner på Lucy i 7th Heaven :ler:

Skrevet (endret)

Har hørt helt siden jeg var 14-15 år at jeg ligner på Claudia Schiffer.... I England var det til og med en butikkansatt som lurte på om jeg var søsteren hennes eller noe... :ler:

Endret av -frøya-
Skrevet
Har hørt helt siden jeg var 14-15 år at jeg ligner på Claudia Schiffer.... I England var det til og med en butikkansatt som lurte på om jeg var søsteren hennes eller noe... :ler:

Det er vel ikke særlig vondt å høre! ;)

Skrevet
Det er vel ikke særlig vondt å høre! ;)

Kan ikke si jeg ser det selv....Men for all del.... :)

Skrevet
:hoho: min elskede avdøde gamle bestemor påsto ALLTID at eg lignet på Prinsesse Martha Louise(stemte kanskje litt i tenårene)...hmmm...skulle gjerne hatt noe av garderoben ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...