Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg forskjellen på disse? Beggee festes jo med keratinvokstupper og tang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er akkurat det samme jeg! Om jeg ikke tar veldig feil her.. :)

Men mener at det er det som er vanlig extentions :)

Skrevet
Tror det er akkurat det samme jeg! Om jeg ikke tar veldig feil her.. :)

Men mener at det er det som er vanlig extentions :)

Ok, for det står i Denne QXL annonsen at: Håret har kerantinvoks på tuppene så det er bare å legge det oppå sitt eget hår, bruke varmetangen og vips så har du sveiset det fast,(må ikke sammenlignes med "Stickhår" da dette IKKE er "skolisse"fester)

Dette er 100% Remy menneskehår og er akkurat det samme håret mange frisører nå bruker...

Jeg vet ikke hva hun mener med det. Vil gjerne ha fall i håret, og hun leverer jo det...

Skrevet

Hmm.. Okay, dumt hun ikke hadde bilder av selve håret, da hadde det vært lettere å se.. Men det jeg kanskje tror hun mener:

På noen extentions så er festene runde og lange (som som tuppene på skolisser), men på dette håret er det flate fester, som gjør det lettere å sette det på :)

Skrevet (endret)
Hmm.. Okay, dumt hun ikke hadde bilder av selve håret, da hadde det vært lettere å se.. Men det jeg kanskje tror hun mener:

På noen extentions så er festene runde og lange (som som tuppene på skolisser), men på dette håret er det flate fester, som gjør det lettere å sette det på :)

aha :) ja det er nok bedre å sove på også da...har hørt de runde festene kanvære vonde å ligge på. Men kanskje vanskeligere å ha i hestehale og sånn...men det bruker jeg sjelden uansett...

Endret av kitekatt
Skrevet
aha :) ja det er nok bedre å sove på også da...har hørt de runde festene kanvære vonde å ligge på. Men kanskje vanskeligere å ha i hestehale og sånn...men det bruker jeg sjelden uansett...

Jeg har alltid hatt flate fester (men blir jo runde når det blir festet fast), og jeg har håret veldig mye i en høy hestehale, Ikke noe problem det :)

Skrevet
Jeg har alltid hatt flate fester (men blir jo runde når det blir festet fast), og jeg har håret veldig mye i en høy hestehale, Ikke noe problem det :)

Du har vel ikke noe bilde av håret ditt du kunne sendt meg på mail? har enda til gode å se åssen det faktisk BLIR....annet enn disse reklamegreiene, men stoler ikke helt på det. Satt det godt på deg og satt du det selv (dvs. ikke hos frisør, men med hjelp bare)

Skrevet

Men apropo at det gjør vondt å ligge på.. Jeg har satt på hår hos ei som er en veldig erfaren frisør og det har ikke gjort vondt i det hele tatt, og jeg har kjøpt hår på nettet èn gang og fått ei som er fersk frisørlærling til å sette det på, og da hadde jeg ganske så vondt ganske så lenge.. Og jeg er ikke hårsår i det hele tatt egentlig :) men det lugget.

Så lønner seg ihvertfall å få noen som kan dette til å sette det på for deg :) Sier det bare av erfaring..

Men litt vondt kan man jo ofte ofre for skjønnheten :) Går jo over!

Skrevet (endret)
Du har vel ikke noe bilde av håret ditt du kunne sendt meg på mail? har enda til gode å se åssen det faktisk BLIR....annet enn disse reklamegreiene, men stoler ikke helt på det. Satt det godt på deg og satt du det selv (dvs. ikke hos frisør, men med hjelp bare)

Har bare et bilde av håret mitt på pcen (vet ikke åssen jeg får dem andre inn skjønner du... :sjenert: ) men det bildet er fra første gang jeg tok det, og er i slutten av perioden jeg hadde det på (og jeg har hestehale på siden). Men kan godt sende det :) Ser jo litt tror jeg.. Sender du mail adr. på pm? :)

(Det andre har jeg skrevet litt om på den under :) )

Endret av GoldenGlow
Skrevet
Har bare et bilde av håret mitt på pcen (vet ikke åssen jeg får dem andre inn skjønner du...  :sjenert: ) men det bildet er fra første gang jeg tok det, og er i slutten av perioden jeg hadde det på (og jeg har hestehale på siden). Men kan godt sende det :) Ser jo litt tror jeg.. Sender du mail adr. på pm? :)

(Det andre har jeg skrevet litt om på den under :) )

Tusen takk :) har sendt mailadressen min på pm. er så kjekt å se åssen det EGENTLIG er. Satt du det hos frisøren eller selv på bildet?

Skrevet
Tusen takk :) har sendt mailadressen min på pm. er så kjekt å se åssen det EGENTLIG er. Satt du det hos frisøren eller selv på bildet?

På bildet har jeg satt det på hos frisør :) Men som sagt, skal prøve å finne et bedre bilde til deg :)

Skrevet
Fikk du sett noe...?  :ler:

Fikk det nå! Ser ikke noe galt med det at det har "spist" seg opp? hva mener du med det? :) Hvor langt er håret ditt uten extentions, og hvor lenge har du de i? Forresten, så PEN du er :) Du har virkelig en nydelig hudfarge. Måtte bare si det. Tusen tusen takk, er så godt å se orndentlige "mennesker" med det, ikke bare modellbilder :)

Skrevet
Fikk det nå! Ser ikke noe galt med det at det har "spist" seg opp? hva mener du med det? :) Hvor langt er håret ditt uten extentions, og hvor lenge har du de i? Forresten, så PEN du er :) Du har virkelig en nydelig hudfarge. Måtte bare si det. Tusen tusen takk, er så godt å se orndentlige "mennesker" med det, ikke bare modellbilder :)

Jo, tusen takk.. :sjenert::)

Siden det der var på slutten, så hadde det blitt ganske så slitt i tuppene, og det hadde blitt tynnere, dermed også litt "kortere" enn det jeg satt på. (det blir som regel det uansett hvor godt man tar vare på det). Så jeg hadde nok ikke så veldig mye kortere hår uten der. Kanskje maks 10 cm forskjell. Ikke helt sikker :)

Nå har jeg hår til under brystet med extentions, men siden jeg er helt "på slutten" nå også, så er håret mitt faktisk ca like langt uten også.

Skal få dem fjernet, og satt på 60cm nå snart igjen :)

Jeg har hatt og har håret på i 6mnd ca, (skal helst ikke gå over det, pga slitasje på eget hår) :)

Skrevet (endret)
Jo, tusen takk..  :sjenert:  :)

Siden det der var på slutten, så hadde det blitt ganske så slitt i tuppene, og det hadde blitt tynnere, dermed også litt "kortere" enn det jeg satt på. (det blir som regel det uansett hvor godt man tar vare på det). Så jeg hadde nok ikke så veldig mye kortere hår uten der. Kanskje maks 10 cm forskjell. Ikke helt sikker :)

Nå har jeg hår til under brystet med extentions, men siden jeg er helt "på slutten" nå også, så er håret mitt faktisk ca like langt uten også.

Skal få dem fjernet, og satt på 60cm nå snart igjen :)

Jeg har hatt og har håret på i 6mnd ca, (skal helst ikke gå over det, pga slitasje på eget hår) :)

å, kommer ikke festene veldig langt ned i håret da? har du på det du setter på selv i 6 mnd også, også bare klipper du det etterhvert som det slites? Som du skjønner har jeg maaaaange spørsmål..hehe. Hvor kjøper du håret hen som du setter på selv? Og vorfor sliter det egentlig så veldig på eget hår?

Endret av kitekatt
Skrevet
å, kommer ikke festene veldig langt ned i håret da? har du på det du setter på selv i 6 mnd også, også bare klipper du det etterhvert som det slites? Som du skjønner har jeg maaaaange spørsmål..hehe. Hvor kjøper du håret hen som du setter på selv? Og vorfor sliter det egentlig så veldig på eget hår?

Hehe :ler: bare koselig at du spørr syntes jeg! :)

Festene kommer ganske langt ned etterhvert, men pleier ikke å synts det altså :)

Jeg har hatt på det håret som jeg kjøpte selv i 6mnd ja, men hadde ikke hatt det så lenge på neste gang tror jeg. Bare jeg som er lat...... :sjenert:

Og jeg kjøpte det håret som jeg fikk hun lærlingen til å sette på, på Finn :) men var mye greier med hun jeg kjøpte det av.. Fikk ikke kontakt etter jeg hadde bet. (og hun nektet meg å få kontrakt), hadde ikke sendt pakken når hun sa at hun hadde, fikk for lite hår osv.... :forvirret: MEN! det gikk bra :) Fikk tilslutt håret, og håret var veldig fint, pluss hun tilbakeførte pengene for håret som manglet tilslutt :) Så det ordnet seg jo.

Vet egentlig ikke hvorfor det kan slite på eget hår.. men skal jo ikke gjøre det om du har det på i maks 6mnd, tar vare på det, og det er satt på riktig :)

Skrevet
Hehe  :ler:  bare koselig at du spørr syntes jeg! :)

Festene kommer ganske langt ned etterhvert, men pleier ikke å synts det altså :)

Jeg har hatt på det håret som jeg kjøpte selv i 6mnd ja, men hadde ikke hatt det så lenge på neste gang tror jeg. Bare jeg som er lat......  :sjenert:

Og jeg kjøpte det håret som jeg fikk hun lærlingen til å sette på, på Finn :) men var mye greier med hun jeg kjøpte det av.. Fikk ikke kontakt etter jeg hadde bet. (og hun nektet meg å få kontrakt), hadde ikke sendt pakken når hun sa at hun hadde, fikk for lite hår osv....  :forvirret:  MEN! det gikk bra :) Fikk tilslutt håret, og håret var veldig fint, pluss hun tilbakeførte pengene for håret som manglet tilslutt :) Så det ordnet seg jo.

Vet egentlig ikke hvorfor det kan slite på eget hår.. men skal jo ikke gjøre det om du har det på i maks 6mnd, tar vare på det, og det er satt på riktig :)

Faktisk å bruke lærling var en veldig god ide!

Skrevet
Faktisk å bruke lærling var en veldig god ide!

Nå kjenner jeg hun som gjorde det da, med det er ganske lurt! mange lærlinger blir jo bare glad for å tjene litt ekstra :) er jo ikke rare lønna de får...

Skrevet
Nå kjenner jeg hun som gjorde det da, med det er ganske lurt!  mange lærlinger blir jo bare glad for å tjene litt ekstra :) er jo ikke rare lønna de får...

Nei, men jeg tenkte og å ringe til frisørskoler og høre om de påtar seg slike oppdrag. Pleier å være mye billigere. Vet de klipper og farger ihvertfall...

Skrevet
Nei, men jeg tenkte og å ringe til frisørskoler og høre om de påtar seg slike oppdrag. Pleier å være mye billigere. Vet de klipper og farger ihvertfall...

Det var en super ide! :klappe:

Jeg tror at de øver på å sette inn extensions også (ihvertfall de jeg kjenner om som har tatt frisørfaget), så det var kjempe lurt :) Sånne steder er vel helt utrolig billig også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...