treningsjenta Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 hm har vel lenge vært småbekymret for at det feiler pus noe.han er bare 4 5 mnd så er bare kattungen enda, så veldig balanse har han vel enda ikke, men til tider så tar han sats også hopper rett på noe. istad sku han skyndte seg i badekaret da vannet kom på, og rett i selve badekaret og dunk ned igjen.. fullstendig feil planlagt. har i tidligere innlegg fortalt at han har hele tiden mørk nese som må vaskes vekk.. nå idag kastet han opp! rent vann bare. men synes han er litt små rar, MEN det skal sies at jeg er smårar og!! veldig mistenksom og redd for sykdom så mulig jeg forestiller meg dette..
Gjest *Snart medlem* Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Ta katten med til dyrlege! Det er jo ikke sikkert det er noe alvorlig, men det er uansett best å la dyrlegen ta en titt, i stedet for at katten går rundt og har det vondt.
treningsjenta Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2007 dessuten er han fæl på å bite. og han hopper rundt som om det er noe han ser, som vi ikke ser .... men det kan jo bare være lek og..
Mary_H Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Da min katt var kattunge så gjorde hun også en del sånne rare ting. Kunne ta fart og springe mellom sprinklene vi hadde i trappen og rett ned i trappen, lite planlagt det ja. Men hun vaks det av seg(har fortsatt noen fører vel og merke). Men det vil ikke skade å få en sjekk, spessielt siden den kastet opp.
treningsjenta Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2007 skal sende min samboer med den etterpå, det er visst noe dropp inn så da skulle det gå greit å bare få en sjekk. noen som vet hva en slik sjekk ligger på? sånn prismessig?
Midna Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Når jeg er hos dyrlegen til øyesjekk med kaninen min koster det 250 kr. Men det er hos øyespesialist, så mulig det er litt dyrere enn vanlig dyrlege da. Har vært hos en annen dyrlege og klippet tennene på kaninen min en gang og det kostet bare 100 så lit tvanskelig å si hva det vil koste. Også spørs det om det bare blir en rask sjekk eller om det blir en sjekk med tester av forskjellige ting osv... Så vanskelig å si Lykke til, og håper det står bra til med pus! mvh Merete =)
treningsjenta Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2007 vi droppet det i går, da pus var helt fin og rask, spiste og drakk og var helt med. virket ikke syk i det hele tatt. så vi ser det an litt:)
Mary_H Skrevet 23. februar 2007 #8 Skrevet 23. februar 2007 Kan jo vere den bare har fått i seg noe som den ikke tålte, eller at den har slukt maten for fort. Slikt gjør min pus også, men hun virker alltid like frisk etterpå
treningsjenta Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. februar 2007 fult mulig ja, han er en smule hyper så mulig at han har slukt litt vann og tatt seg en skikkelig runde i stua, og derfor kom det opp slik. han virker hvertfall frisk nå. gudskjelov!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå