Monarabb Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Jeg har i flere år vært helt fasinert over bøker som sagaen om isfolket, heksemesteren og lysets rike. Husker at det var mulig å få kjøpt disse bøkene (hvertfall sagaen om isfolket) i innbundet utgave. Jeg har kun pocket utgavene og de begynner etterhvert å bli ganske slitt, skulle gjerne hatt de innbundet slik at det ser finere ut i bokhyllen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?
Hobgoblin Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Bruktbokhandel? Eller bestill via en bokhandel?
Anne-Elin Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hei! Jeg kjøpte Isfolket innbundet hos Haugen bok. Hilsen Anne-Elin
Gjest Ulva35 Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg kjøpte de også innbundet på Haugen bok. De finner du på nettet, og kan selv se tilbud og sånn. Leser du Trollruner også?
Lillepuz Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 har sett i allefall før at de har auksjonert bort på qxl. eller finn.no kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå