Pimbila Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Vi har vært uten bord i en evighet, men nå er det nok! Vi har denne sofaen. Eikeparkett, lyse vegger og trehvitelister (som skal bli hvite). Ingen tepper. Kan noen foreslå noen bord som kan passe til denne sofaen. Fargen er jo helt umulig å finne noe som passer til Gammelkjerring-sofa, men vi kommer til å beholde den.
Deidre Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hva med dette: http://www.bolia.com/retail/new_product.as...ISOLanguage=NOR Rett farge og slett ikke avskrekkende pris. Jeg tror det ville løfte sofagruppen flere hakk. Å blande stilarter kan være både artig og vellyket.
Gjest Minimi Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hva med bordet på bilde? Windsor (trur jeg det heter) og finnes i samme farger som Pegasus bordet under her. Ekornes har også mange andre bord som ligner og som du helt sikkert kan bruke til den sofaen. Sofaen er vel ekornes den også? Stockholm :klø: Dette kan da passe? kan fåes i andre farger også (Natur,teakbeis, kirsebærbeis, mahognibeis, brunbeis, wenge og svart.)
Pimbila Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Takk for tips. Det første var fint, men det er nok litt for dyrt. Har sett en billigvariant på Skeidar, men det kunne ikke sammenlignes en gang. Linken til Minimi kom ikke helt fram. Kan du ikke linke til bildet av bordet i stedet?
Gjest Minimi Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 funker ikke å legge link direkte til bordet gitt. http://produkt.mobelringen.no/at-team_pers/entrata.alk Det ligger under stue så bord, scroll ned og trykk deg videre til side to, så er det det bordet som heter Pegasus som jeg tenkte på. Det andre jeg tenkte på var bordet på linken din.
Pimbila Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 Vi har lyst på glass i bordet, men vi skal ikke kjøpe det. Har aldri hørt at noen er fornøyd med det. Og vi har to små barn.
Montezuma Skrevet 23. februar 2007 #7 Skrevet 23. februar 2007 Vi har bord med glass; Magiker fra IKEA, og er veldig fornøyd! spray på og tørk av, alltid rent og pent :-) Vihar oxo barn.
Spirito Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 Vi har også glassbord, og det tar omtrent to timer fra jeg har vasket det grundig til støvet synes igjen. Også smeller det fryktlig hvis man feilberegner høyden og kliner glasset litt hardt nedi.
Wonders Skrevet 11. mars 2007 #9 Skrevet 11. mars 2007 (endret) ILLUM i Vika, Oslo. her er en link som er til danmark, samme greia i norge. http://www.illum.dk/cms.ashx/video/ombygning.aspx House of Oslo er Norges rendyrkete interiørmagasin, der finner du nok litt Inspirasjon. Som du sikkert merker er jeg veeeldig opptatt av dette med design og interiør i huset. Endret 11. mars 2007 av M.P
Gjest villedende informasjon. Nei takk Skrevet 2. oktober 2008 #10 Skrevet 2. oktober 2008 ILLUM i Vika, Oslo. her er en link som er til danmark, samme greia i norge. http://www.illum.dk/cms.ashx/video/ombygning.aspx <span style='color:red'>House of Oslo </span>er Norges rendyrkete interiørmagasin, der finner du nok litt Inspirasjon. Som du sikkert merker er jeg veeeldig opptatt av dette med design og interiør i huset. ehh.. "veeeldig opptatt av dette med design" var dette ment som ironi. mener du Illums bolighus i Vika??? illum er et varehus som selger mest klær så vidt jeg forstår i København. Illums bolighus derimot selger derimot designermøbler (og riktig adresse er www.royalshopping.com), mest dansk håndverk (som også Bolia er). Dette ligger som nevnt ovenfor litt for høyt i pris og Illums Bolighus ligger kanskje på det dobbelte prisnivå av Bolia. man kan finne fine etterligninger/erstatninger til designklassikere på bohus.no eller skeidar.no eller living.no eksempelvis? Ellers så ønsker jo noen å kjøpe et fint Børge Mogensen trebord som er virkelig håndarbeid som selges på Illums boligus. Så litt villedende svar du fikk her gitt. Jeg vil som sagt anbefale bohus.no, living.no eller skeidar.no om du da bor i nærheten av disse for inspirasjon til nytt sofabord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå