Gjest KristineM Skrevet 1. mars 2003 #61 Skrevet 1. mars 2003 Helt enig! Jeg synes dessuten at kjolen din er fin, og at du skal gjøre det du selv har lyst til på en slik dag. Du unngår jo å bli en brud som forsvinner i mengden også, og det synes jeg er tøft!
'Lilly' Skrevet 1. mars 2003 #62 Skrevet 1. mars 2003 Hun som starter tråden SPØR HVA VI SYNES. Og vi svarer. Milla også. Det er jammen ikke bare M som er negativ til kjolen/fargen, men det er hennes kritikk andre henger seg opp i. Og er det egentlig noe mening med "jeg personlig syns ikke den var fin, men du må bruke den om det føles rett for deg"-aktige svar; Hadde hun følt at kjolen var rett for henne, så hadde hun vel ikke spurt/vært så usikker!! Hun ønsker sikkert ærlige svar. Jeg har ikke gifte-planer; betyr det at jeg er ekskludert fra disse sidene? Bør single avstå fra å uttale seg på samlivssidene? Det er aldeles ikke det jeg mener. Ja, Milla har sagt sin mening, men hun drar den alltid så myyyyyye lenger!!! Helt usaklig, liksom. Flere, deriblant meg, liker heller ikke kjolen, men da nøyer vi oss med å si det og ikke rakke ned på personligheten til vedkommende..... Men nå orker jeg ikke engasjere meg lenger, det blir for latterlig....
Edie Skrevet 1. mars 2003 #64 Skrevet 1. mars 2003 Skal kun holde meg til å svare på innlegget. Og jeg svarer ærlig. Jeg synes kjolen var helt forferdelig. Det er min smak. Det er din kjole, ditt bryllup og din dag. Men jeg tror du kommer til å angre på kjolevalget...
Karoline Skrevet 1. mars 2003 #65 Skrevet 1. mars 2003 Sannsynligvis vil mange av oss syns at brudekjolen var litt rar - når det har gått 10 - 15 år. Er ikke sikkert de som giftet seg på slutten av 80-tallet føler at brudekjolen er så fin som de engang syntes, når de ser på brudebildene sine idag. :o Det viktigste er jo tross alt at man føler seg fin på dryllupsdagen. Jeg for min del syns det er greit å skille seg litt ut, tror de fleste ville sagt at kjolen var helt grei hvis den var hvit. Fargen ser for meg ut til nesten å være falmet, men jeg regner med at bildet lyver. Uansett, kan det jo være at Linn Marta vil være fin i den. Så: Lykke til i valg av kjole! :kgblunk:
tuva77 Skrevet 1. mars 2003 #66 Skrevet 1. mars 2003 For å være helt ærlig så synes jeg ikke kjolen var fin, .en jeg vet heller ikke hvordan du ser ut, så kanskje det på deg blir fint. Jeg synes det er utrolig at defleste som er innom denne siden sakl gifte seg. og ikke klarer å oppføre seg, folkeskikk burde vi ha selv om vi bruker nick her.
Gjest Donna Skrevet 1. mars 2003 #67 Skrevet 1. mars 2003 Jeg har ikke lest tråden. Jeg synes at kjolen i seg selv er fin - men er nok desverre noe konservativ tror jeg - for jeg forbinder brudekjoler med HVITT eller CHAMPANGEFARGET. Var ikke klar over at de fantes i rosa en gang .... :oops: Men kjolen er pen. Dessuten er det opp til hver og en hvordan de vil se ut på en store dagen. Lykke til med bryllupet :D
Engeline Skrevet 2. mars 2003 #68 Skrevet 2. mars 2003 Kjolen i seg selv er grei nok, men JEG hadde nok ikke valgt rosa i MITT bryllup... Men om du tør og er typen til det, så synes jeg du bare kan hoppe i det...
Kolibri Skrevet 2. mars 2003 #69 Skrevet 2. mars 2003 Jeg er veldig for utradisjonelle valg når det gjelder brudekjole, og hvis du liker denne kjolen godt, og du tror at mannen din vil like den også så synes jeg du skal gå for den! Jeg har nok en helt annen smak enn deg, så jeg ville aldri hatt på meg en slik en, men det er nå meg da . Er ikke så glad i prinsesse-kjoler i det hele tatt, og rosa ville heller ikke vært "meg", men når du synes at den er lekker så er det jo det som teller. Velg akkurat den kjolen du synes er finest du, og glem sure kommentarer - det skal jo være DIN dag!
Gjest Mzfire Skrevet 2. mars 2003 #70 Skrevet 2. mars 2003 Nå har jeg sett på bildet av din rosa brudekjole og jeg syns den var fin jeg. Likte godt kjolen jeg da. Men jeg må tilføye at jeg kommer aldri selv til å gifte meg i en rosa kjole.
meta Skrevet 2. mars 2003 #71 Skrevet 2. mars 2003 Jeg syns det var for mye strass på kjolen og så syns jeg det ble veldig voldsomt med rosa, men utenom det var den fin.. Altså, jeg liker snittet på kjolen.
Gjest Gjesten Skrevet 2. mars 2003 #72 Skrevet 2. mars 2003 Helt enig med Milla (og flere andre): Kjolen er helt grusom!!!!! Er jeg ondskapsfull fordi jeg sier det? Du var vel ute etter et ærlig svar? (Merkelig det der forresten, hvordan alt Milla sier blir til "sure kommentarer", mens andre som har akkurat samme mening, "bare sier det de mener"? :o Mulig det bare er jeg som legger merke til det, men Milla har faktisk forandret seg betraktelig, noe dere andre også burde gjøre.) (Sagt sånn på sidelinjen, dette er jo ikke en "Milla-tråd"!) :blunke: Hilsen meg.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #73 Skrevet 3. mars 2003 Helt enig med Milla (og flere andre): Kjolen er helt grusom!!!!! Er jeg ondskapsfull fordi jeg sier det? Du var vel ute etter et ærlig svar? (Merkelig det der forresten, hvordan alt Milla sier blir til "sure kommentarer", mens andre som har akkurat samme mening, "bare sier det de mener"? :o Mulig det bare er jeg som legger merke til det, men Milla har faktisk forandret seg betraktelig, noe dere andre også burde gjøre.) (Sagt sånn på sidelinjen, dette er jo ikke en "Milla-tråd"!) :blunke: Hilsen meg. Da bør du ta en titt tilbake å se hva hun skrev i tillegg til at kjolen var grusom!! Milla må alltid ødelegge, eller Camilla som hun da heter....Forandret seg? Åneida, den damen forandrer seg nok aldri, engang frekk, alltid frekk.
Mrs. K Skrevet 3. mars 2003 #74 Skrevet 3. mars 2003 Jeg synes at kjolen er fin. Er du glad i rosa skal du bare være glad for at du fant drømmekjolen i den farge du liker. Jeg ser at det er forskjellige meninger om kjolen. Disse er bare andres personlige meninger - ikke fakta! Husk det! Hilsen Trille som gifter seg i august
Gjest Lott@ Skrevet 3. mars 2003 #75 Skrevet 3. mars 2003 Milla, som utdannet stylist, make-up artist og personlig rådgiver, så må jeg si at 20-talls Vera Wang kjole på deg simpelthen bare MÅ bli helt feil. Du har ikke figur til å bære en slik kjole slik den BØR bæres. Vil tippe at 1 av 2000 kvinner virkelig kan bære en slik kjole. Anbefaler deg å ta en kjole a la Diana eller Sarah Ferguson. Linn Marita: Om du liker kjolen OG fargen GO FOR IT!!!! Det er ditt bryllup og DIN dag!!!
viwi Skrevet 3. mars 2003 #76 Skrevet 3. mars 2003 Huff her ble det mye skittkasting... Hva med å komme med litt konstruktiv kritikk??? Men nå må jeg også bare få si at jeg ikke likte fargen på kjolen. Litt for rosa etter min smak og litt for dominerende. JEg tror det kan bli litt vanskelig å få hele settingen til å harmonere her. En så skarp farge krever at de andre tingene rundt også er rimelig "voldsomme"- dette mener jeg fordi at du vil helt og holdent dominere alt rundt deg i en sånn farge. Brudgommen vil komme fryktelig bort dersom han har en dress med "konservativ farge".( svart/ grå) Selvsagt skal du få love til å like kjolen, bevares- men tenk deg om et par ganger før du velger den.. VIL du virkelig være SÅ iøynefallende på denne dagen? VIL du virkelig at du skal overskygge selv din mann?? Men når det er sagt så får jo hver og en velge det som de føler seg best i. JEg for min del tror jeg ville følt meg veldig som et sukketøy i en slik farge...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #77 Skrevet 3. mars 2003 Man kan komme med litt mer konstruktiv kritikk av en kjole. Denne møkkakastinga som er her er rett og slett for dum. Jeg syntes ikke noe om kjolen selv og er enig med at den ble litt vel skrikende rosa for min smak. Folkens: dere kan vel si at dere ikke liker en kjole - man trenger ikke være direkte vemmelig heller da gjør man ???????
Gjest Donna Skrevet 3. mars 2003 #78 Skrevet 3. mars 2003 Som jeg har sagt i en annen tråd - det kommer an på hvordan man sier ting. Man kan si at " jeg synes ikke den er pen" eller " jeg synes den rett og slett er stygg" ....men om man begynner å beskrive den som f. eks grusom, fryktelig, hesslig , forferdelig , vemmelig, ubeskrivelig smakløs, glorete, osv osv ...adjektiv vet dere ...det er DA kommentarene kan bli lite hyggelige å lese - og kritikken lite konstruktiv.......
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2003 #79 Skrevet 3. mars 2003 Hei Linn Marita! jeg synes det ser ut som en skikkelig prinsessekjole, men hvis snittet og fargen kler deg synes jeg du skal ta den! Du skal jo være prinsesse for en dag :D Men ikke lag hele bryllupet ditt rosa. Du kan jo ta opp fargen til kjolen i blomsterdekorasjonene og la resten vær hvitt? Ikke last på med rosa duk, serviett etc... Det kan jo bli for mye? :D Dessuten vil jeg påpeke at ikke alle kler hvitt, elfenben etc. og at det er viktigere at kjolen får frem det beste i en enn at den har den "riktige" fargen. Personlig ser jeg j**** ut i hvitt, så noen hvitt brud blir jeg nok aldri.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #80 Skrevet 3. mars 2003 En ting må jeg få si, at når en person får kritikk svarer man som regel til bake. Og med f.eks Millas sine innlegg har faktisk tråden blitt et bra diskusjonstema..... Se for dere den tråden hvor alle sier at den er fin eller hva de måtte synes og argumentene for og i mot er uteblitt, så hadde vel tråden vært usynelig for lengst. Mange her inne har kritisert hva Milla har ment om denne saken og med en gang kommer en horve av folk og mener hun er sårende, ond ++++. Men det er nå vel hennes måte å utrykke dette på. Hva med de andre som synes kjolen er grusom eller fæl? Det er faktisk noen som svarer for seg!! Linn Marita spurte om hva vi på KG syntes om kjolen og svarene kom i lange rekker. Hun bør derfor tåle å høre veldig mange meninger om dette temaet. Hun bør også forstå at en ikke skal ta det som blir sakt her inne bokstavelig, men gjøre det hun føler for selv. Mange sier i innleggene at en ikke må såre Linn Marita, men har man spurt om en mening bør man tåle det. Mange har forskjellige meninger og de bør få komme med disse. Å bare det å irritere seg over slik å starte nye innlegg: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=26128 :-? Jeg er en av de som ikke klarer rosa og heller ikke tyll, sløyfer, puffarmer og slike barbi kliss ting, og det er min mening. Men hvis hun ønsker det i sitt bryllup ønsker jeg henne lykke til!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå