Gå til innhold

Rosa brudekjole?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste dagene fulgt med på denne "diskusjonen" ..... og ønsker bare å si.....

Er kjolen deg..... så bruk den ....

Lykke til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia, heia Linn Marita!

Synes at kjolen din var nydelig! Go for it, om du kler rosa. Giftet meg for over et år siden og har vært i flere diskusjoner med Milla om smak, så hennes mening skal du ikke legge så stor vekt på. Selv kunne jeg aldri ha tenkt meg å stille opp i en 20-talls kjole men jeg vil alikevel ikke kvele designeren til hennes eventuelle kjole......

Visste der forresten at Barbie har en brudekjole som er designet av Vera Wang http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...&category=15953

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Heia, heia Linn Marita!

Synes at kjolen din var nydelig! Go for it, om du kler rosa. Giftet meg for over et år siden og har vært i flere diskusjoner med Milla om smak, så hennes mening skal du ikke legge så stor vekt på. Selv kunne jeg aldri ha tenkt meg å stille opp i en 20-talls kjole men jeg vil alikevel ikke kvele designeren til hennes eventuelle kjole......  

Visste der forresten at Barbie har en brudekjole som er designet av Vera Wanghttp://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2913267887&category=15953

Den kjolen er jo hvit... at det går an Flo* :ler:

Milla

Skrevet

Jojo, men det var jo en artig opplysning da. Litt på siden, men en liten kuriositet siden både Barbie og VW var nevnt i diskusjonen.

Skrevet

Smaken er som baken.....

Jeg må bare være helt ærlig. Regner med at det er ærlige svar du ønsker.

Kjolen er helt gyselig! Ikke gift deg i denne. Du kommer til å gremmes over brudebildet ditt i all fremtid. På tross av at rosa er din favorittfarge. Bruk gjerne rosa på andre ting i bryllupet, bare ikke kjolen. Vær så snill!

Skrevet

Den kjolen er jo hvit... at det går an Flo*  :ler:  

Milla

Sa noen at Barbies kjole ikke var hvit , eller?

Synes at alle må få ha sin egen smak uten at andre skal komme med nedsettende kommentarer! To visdomsord på veien til alle kritikere :

"Det er to slags mennesker. De som går foran og utretter noe - og de som kommer etter og kritiserer!"

"Våre meninger er som våre klokker:

Ingen går helt likt, men alle mener at ens egen går riktigst!"

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du opphøyer deg selv til å ha den rette meningen, Milla!?

Hvorfor gidder du å være så negativ? Det er stor forskjell på å si hva du mener om kjolen og fargen - noe du selvfølgelig har rett til - og å utrope din egen smak til den rette.

Til deg som har lyst på rosa bryllup: hvis du føler deg fin og liker rosa - gjør det! Det aller viktigste er at dagen blir slik du og din kjære vil ha den!

Synes du skal være stolt over at du våger å tenke utradisjonelle tanker. Ikke la Milla og negative kritikere som henne ødelegge!Lykke til!

Skrevet

Hva er egentlig årsaken til at du er inne på diskusjonssidene, Milla???? Synes argumentasjonen din (i mange innlegg) er syyyyltynn... Virker ikke mye reflektert, liksom, men men..... :roll:

Greit å si hva man selv synes, men å skrive x-antall innlegg på en tråd, bare for å kverulere er unødvendig. Respektér at vi har forskjellige meninger....

Jeg personlig ville aldri valgt en rosa kjole, men for all del, hvis det er drømmekjolen, og din kjære også er enig (det synes jeg er viktig, da....) - go for it!!

Skrevet

Vanligvis kommenterer jeg ikke brudekjoler, nettopp fordi smaken er så forskjellig. I dette tilfellet klarer jeg imidlertid ikke å holde meg (og siden du faktisk spør :blunke: ); Denne kjolen var helt j****. Den så ut som noe man kunne ha på en femåring som skal være prinsesse i barnehagen. Tror du kan komme til å angre siden når du ser på bildene fra den store dagen.

At du kan finne en fin brudekjole i en lys rosa/fersken nyanse tviler jeg imidlertid ikke på. Tenk deg om før du bestemmer deg.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
I dette tilfellet klarer jeg imidlertid ikke å holde meg (og siden du faktisk spør :blunke: ); Denne kjolen var helt j****.

And together we sing: AMEN....... :-)

Milla

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor du opphøyer deg selv til å ha den rette meningen, Milla!?

Jeg kan se klær på en helt annen måte enn de fleste- nettopp fordi jeg har trening i å se hva som kler andre- også når det gjelder brudekjoler.

Milla

Skrevet

For det første- hvis du ønsker og ha ett bryllup som viser alle at dere besitter en utrolig dårlig smak så sett i gang.

For det andre tror jeg dette er skrevet på kødd.

Milla

Hva i alle dager er problemet ditt? Om jenta vil bruke denne kjolen, så la henne gjøre det uten å slenge dritt!! Tenker du i det hele tatt på at det du sier faktisk kan såre henne??? Du kan nok mye, men å være medmenneskelig er noe du IKKE kan!!! Så hvis du ikke har noe positivt å si, så bør du heller holde kjeft!

og over til saken:

Bruk den rosa kjolen din hvis det er din drømmekjole. Og lykke til med bryllupet!!

Skrevet

Jeg kan se klær på en helt annen måte enn de fleste- nettopp fordi jeg har trening i å se hva som kler andre- også når det gjelder brudekjoler.

Milla

Er det så lett å "se" hva som kler andre av brukekjoler når du IKKE VET HVORDAN DE SER UT EN GANG Milla ? Du kan vel ikke se personene på KG og så avgjøre hva som kler dem eller ikke ? Jeg LIKTE heller ikke denne kjolen og mener bestemt at det sikkert finnes flere varianter av rosa kjoler som kan være aktuelle. Men jeg kommer ikke med sure betraktninger eller smakløse utsagn fordet. Dette baserer jeg på min egen mening og hvis hun som spurte likte denne kjolen og hennes kjære er enig, så sier jeg og GO FOR IT!!!! : - )

Så enkelt er det ! Man har ulike meninger og det bør man respektere.

Skrevet

Jeg kan se klær på en helt annen måte enn de fleste- nettopp fordi jeg har trening i å se hva som kler andre- også når det gjelder brudekjoler. (sitat - Milla)

Ja, så du vet hva som kler Linn Marita??? Det er jo j***** imponerende!!!!! :roll:

Jeg sier bare herregud, jeg...

Skrevet

Ja jeg er helt imponert. I tillegg til alt det andre, så er hun jammen synsk også!! IMPONERENDE!!!! :Nikke:

Skrevet

Du skal være en særdeles markant type for å kunne bære en slik kjole med verdighet. Jeg vil tro at bare 1 av 500 kvinner vil kunne bære en slik kjole.

Milla

Og kanskje hun er den ene av 500...

Skrevet

Tenkte ikke jeg skulle kommentere kjolen jeg heller..

Men syns kjolen var fin, bortsett fra fargen...

Min datter på 4 syntes derimot fargen var perfekt :P

Hver sin smak :)

Gjest Embla ulogget
Skrevet
Hva er egentlig årsaken til at du er inne på diskusjonssidene, Milla???? Synes argumentasjonen din (i mange innlegg) er syyyyltynn... Virker ikke mye reflektert, liksom, men men..... :roll:  

Greit å si hva man selv synes, men å skrive x-antall innlegg på en tråd, bare for å kverulere er unødvendig. Respektér at vi har forskjellige meninger....

Jeg personlig ville aldri valgt en rosa kjole, men for all del, hvis det er drømmekjolen, og din kjære også er enig (det synes jeg er viktig, da....) - go for it!!

Hun som starter tråden SPØR HVA VI SYNES. Og vi svarer. Milla også. Det er jammen ikke bare M som er negativ til kjolen/fargen, men det er hennes kritikk andre henger seg opp i. Og er det egentlig noe mening med "jeg personlig syns ikke den var fin, men du må bruke den om det føles rett for deg"-aktige svar; Hadde hun følt at kjolen var rett for henne, så hadde hun vel ikke spurt/vært så usikker!! Hun ønsker sikkert ærlige svar.

Jeg har ikke gifte-planer; betyr det at jeg er ekskludert fra disse sidene? Bør single avstå fra å uttale seg på samlivssidene?

Skrevet

Ja, men hun kunne sagt det på en helt annen måte enn hun gjorde!! Det var direkte stygt av henne å si det på den måten, og det måtte være veldig sårende for hun som spurte...Hadde iallefall jeg blitt av slike kommentarer!!!!!!!

Gjest Linn Marita
Skrevet

Hei jenter!

Det er veldig kjekt å se at så mange engasjerer seg i min smak når det gjelder brudekjole. Men det var da virkelig ikke meningen å lage århundrets krig! Jeg synes ikke dere skal krangle.... Jeg liker kjolen enda jeg.

Hilsen Linn Marita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...