Gå til innhold

Rosa brudekjole?

Fremhevede innlegg

Gjest Solstrålen_
Skrevet

Denne kjolen er en Maggie Sottero kjole, tror jeg (den er HELT lik iallefall), og du får den i litt dusere farge og! Se her...

http://www.maggiesotterobridal.com/catalog...og/catalog2.htm

Kjole nr 3 oppe, Tiffany. Synes kjolen(fargen) som er avbildet er flott. Jeg kunne ikke brukt den. men synes den er flott..

http://www.maggiesotterobridal.com/catalog...og/catalog1.htm

Kjolen nede som heter FAntasy er også rosa, men mer dus i fargen!

Jeg har sett en rosa-brud og det var utradisjonelt, men flott.. Hvis du vil ha et bryllup med rosa som tema, så synes jeg du skal gjøre det. Det er ditt/deres bryllup og dere skal gjøre det dere selv føler for!

Jeg/Vi har et mer tradisjonelt bryllup, men hvem sier at alt trenger å være så tradisjonelt?!?!

Klemmer fra Solstrålen, som ikke gidder å logge seg inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantasy var svakt rosa - men den andre var da vitterlig ferskenfarget...?

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det kan bli veldig stilig med rosa brudekjole. Men den kjolen du har sett deg ut synes jeg var for Barbie-aktig. Hva med å lete etter en kjole som er litt dusere i fargen, eller litt gammel-rosa.

Lykke til med kjolejakten.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er en enorm forskjell på Barbie-rosa og svak rosa som heller mer mot fersken- slike kjoler kan på den rette være nydelige.

Men kjolen som ble vist frem av hun som startet denne tråden var aldeles utrolig smakløs.

Milla

Gjest Cruella
Skrevet

Synes kjolen var altfor rosa, likte heller ikke snittet på den. Det var flere av de Maggie Sottorokjolene som var stilige. Det enkleste er ofte det beste, synes jeg, men nå er ikke jeg noen tilhenger av altfor mye stæsj heller.

Lisa-Beth

Gjest Cruella
Skrevet

Kjolen Alexandra fra Maggie Sottoro var nydelig, både med og uten jakken i chiffon. Ellers skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så mye sløyfer på rompa, ikke fint.

L-B

Skrevet

det er da nok av hvite bruder! du blir ikke mer lykkelig i hvitt! vil du ha rosa som tema så hopp i det! modig å si det høyt, fordi det er så ukorrekt - trendmessig. hadde du sagt svart hadde du sikkert fått flere heiarop, og noen forferdete 'iih!'-er -

det gjelder å være seg selv. jeg var i et bryllupp i august hvor alt utenom kjolen var rosa - og det VAR bare bruden. og da var det vakkert, uansett om det ikke var MIN smak.

Skrevet

Vi har heldigvis ulik smak.

Jeg syns kjolen ser helt grei ut, selvom jeg ikke ville valgt akkurat den kjolen.

Hadde for mange år siden bestemt meg for at rosa brudekjole skulle jeg ihvertfall ikke ha! Men.. jeg endte opp med kjole i rosa og hvitt.

Rosafarger kan være så mangt, og det er ikke lett å se hvordan rosafarge det er på denne. Uansett er det din dag, og det er du som skal være fornøyd.

Et par tips til slutt:

Hvis du går for den rosa kjolen, kan det være lurt å tipse brudgommen om at du ikke skal ha hvit kjole. Du bør også fortelle det til forloveren din, slik at hun ikke kommer i rosa eller rød kjole..

Hvitt slør og hvite blomster vil være med og gjøre deg til brud.

Gjest Linn Marita
Skrevet

Kjære Milla!

Greit at du synes kjolen jeg har funnet er "utrolig smakløs" - du som skal stille som 1920-talls brud... Jeg vet ikke hvem av oss som er mest smakløs jeg... Gift blir vi nok uansett! Håper det egentlig mest for DIN del, en som har over 3 tusen innlegg på en bryllupsdiskursjonsside før hun faktisk blir fridd til må være ganske desperat!!

Med vennlig hilsen Linn Marita, hun som kanskje skal ha rosa bryllup

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

En Vera Wang kjole kan aldri blir smakløs, 1920- talls stilen er både elegant og smakfull. Brudekjole a la Barbie derimot...... not so much no no :roll:

Milla

Skrevet
en som har over 3 tusen innlegg på en bryllupsdiskursjonsside før hun faktisk blir fridd til må være ganske desperat!!

Til opplysning diskuteres det faktisk andre ting en bryllup her inne..

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
en som har over 3 tusen innlegg på en bryllupsdiskursjonsside før hun faktisk blir fridd til må være ganske desperat!!

Da skal ikke jeg si hva jeg mener om en som vil gifte seg i en Barbie-rosa brudekjole.

En del av min nye milde linje dette her ooo, det virker allerede.

Milla

Gjest Linn Marita
Skrevet

Tiger!

Takk for tipset. Men kan ikke du heller fortelle meg om det du som ser på slike serier?? Det hadde vært kjempekos altså.

Gjest Anonymous
Skrevet

Må dere være så forbaska ekle med hverandre hele tiden? Dere er som en gjeng småjenter på barneskolen! Skjerp dere dah! Gidder ikke gå innom dette forumet snart, er jo bare eddik å lese her... :o

Hilsen Hildegard

Skrevet

Litt enig med deg der, Hildegard... Noen spør, noen svarer - kan vi ikke bare holde oss til det da? Ingen vits i å blir så voldsomt personlig vel? Hverken i 'angrep' eller forsvar...

Vel, tilbake til det tråden egentlig handler om:

JEG kunne aldri giftet meg i den kjolen! Alt ved den bryter totalt med min stil... (Jeg skal ha en enkel elfenbensfarget en i chiffon...) Ikke ville jeg hatt den fasongen, ikke pynten, og definitivt ikke fargen.

MEN: Hvorfor skal ikke du ha det for det, liksom?? Det kan jo være totalt DEG, for det om JEG ville sett ut som en forvokst brudepike wannabe i den... :D

Det jeg prøver å si er: Følg deg selv og dine egne meninger og oppfatninger! Ingen av oss er deg! Jeg mener iallefall at hvis denne kjolen er deg, du føler deg vel i den (og tror at din kjære vil like den) og tror du vil takle å se bilder av den om 10 år - gå for det!!!

Lykke til, uansett hvilken kjole du velger!! :D

Klem, Pip

Skrevet

Siden du liker rosa, så er det vel bare å kjøre på?!

Jeg liker grått, og hadde grå kjole.

Hvis du er en "rosa-jente" og brudgommen liker deg, så liker han nok kjolen din også! Gjør det DU ønsker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er akkurat lik farge som på min kjole.

Det er en herlig farge.

Gleder meg til å bruke den.

Klem til alle

Skrevet

Som andre har sagt over her: liker du rosa

Lykke til med bryllupet. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...