Gå til innhold

Rosa brudekjole?

Anbefalte innlegg

Gjest Linn Marita
Skrevet

Jeg er så glad i rosa, og vurderer å la rosa være tema gjennom hele bryllupet. Jeg har også funnet en helt fantastisk rosa brudekjole, med chiffon og strass. Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til er det så innmari hyggelige gjester innom her,altså....

Dersom du vil ha rosa brudekjole så sett igang!!

Jeg elsker rosa selv,men kjæresten min hadde svimt av dersom jeg hadde prøvd meg på et sånt stunt...

Kusinen min hadde rosa brudekjole da hun giftet seg,men det var i 1983 eller noe sånt...også hadde hun rødt hår... veldig vakkert....

Velg akkurat hva du vil det er DIN dag!!!! :kul:

Skrevet

Synes det hørtes spennende ut, jeg. Det er ikke en selvfølge at man skal ha hvit kjole lenger. Det finnes mange flotte alternativer som ikke er A4 og avhengig av mote og hva alle andre skal ha.

Rosa kjole hadde ikke passet meg, jeg hadde min dose av utradisjonelle greier i mitt bryllup, så hva andre synes er egentlig ganske uinteressant. Men jeg respekterer alle som gjør noe annerledes fordi det passer dem bedre, og hvis rosa kjole passer deg, kjør på. Hvis du finner en lenke til den, kan du jo legge den her, så får vi se? Mange synes mye høres grusomt ut, men når de først får se, er det ikke så verst. Uten at jeg sier du skal høre på folk her inne da... du skal bestemme selv.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg er så glad i rosa' date=' og vurderer å la rosa være tema gjennom hele bryllupet. Jeg har også funnet en helt fantastisk rosa brudekjole, med chiffon og strass. Hva syns dere?[/quote']

For det første- hvis du ønsker og ha ett bryllup som viser alle at dere besitter en utrolig dårlig smak så sett i gang.

For det andre tror jeg dette er skrevet på kødd.

Milla

Skrevet

Jeg får litt Barbie assosiasjoner til for mye rosa...Og strass...not :blunke:

Men legg inn linken til kjolen, om du har.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Jeg får litt Barbie assosiasjoner til for mye rosa...Og strass...not :blunke:

Men legg inn linken til kjolen, om du har.

Ja, legg inn en link til kjolen om du kan- jeg kunne godt tenke meg og kaldkvele designeren :ler:

Milla

Skrevet

Dette blir for mye Barbie for meg også. Men smaken er som baken, og det er du som skal være fornøyd.

Skrevet

Jeg synes faktisk dette er litt forfriskende, jeg. Ikke til meg - men kanskje til deg? Selv giftet jeg meg i meget utradisjonelle klær - på godt og vondt. Det viktigste er at det passer deg, som person, at du kler rosa (og jeg mener kler fargen, ikke bare synes det er fint) og at du som type synes dette er ok.

Og som nevnt tidligere, spennende blant alle de hvite kjolene og "årets modeller" og eviglange diskusjoner om sløret skal være 10 eller 15 cm lenger enn på dette bildet, og dette bildet, men mer som på dette bildet... haha - nå gjør jeg litt narr av dere, jeg vet det :ler:

Jeg hadde heller ikke valgt en sånn modell (uavhengig av farge) fordi det hadde ikke passet meg som person, eller min kropp, men det er meg.

Skrevet

Kjolen var jo absolutt flott, men helt ærlig, så ble den litt for rosa for min smak... Men for all del; det kan godt være du blir en nydelig brud i denne kjolen!

Men tenk i alle fall over at du kanskje skal ha brudebildene på veggen i mange år framover før du bestemmer deg!

Klem fra

Skrevet

Jeg synes kjolen var ganske fin jeg :)

Og om det er deg - go for it!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Kjoler minner jo litt om kreasjonen Gwyneth Palthrow brukte til Oscar utdelingen for noen år tilbake (da hun fikk krampegråt på scenen), men den hadde ett enklere snitt og ikke så mye staffasje.

Du skal være en særdeles markant type for å kunne bære en slik kjole med verdighet. Jeg vil tro at bare 1 av 500 kvinner vil kunne bære en slik kjole.

Milla

Gjest Anonymous
Skrevet

Personlig synes jeg rosa til voksne er helt forferdelig. Babyer derimot kan ha det.

Men hvis noen ønsker rosa i bryllupet sitt, så ønsker jeg de lykke til.

Selve kjolen var flott den og jeg ville ha valgt hvitt.

Håper du blir fornøyd med bryllupet ditt!!

Klem

Skrevet

Jeg synest kjolen ble for rosa og sukkersøt. Om du velger kjolen så ville jeg "tonet det ned" med hvitt off white. Tenker på blomster og pynt...

Forøvrig synest jeg kjolen er litt eventyraktig, så dere kan jo ha et "ordentlig" eventyr bryllup? Men da bør jo din forlovede burde ha et antrekk i samme "stil". :P Blir det gjennomført, så kan det bli skikkelig stilig. Men da skal du nok vite litt hva du gjør, grensen er ikke så lang før det blir smakløst og harry. Men det min mening da. :kul:

Skrevet

Jeg syntes kjolen var for rosa og veldig prinsesseaktig - men om den er deg så go for it.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Jeg syns kjolen din var en fin prinsessekjole, men litt for rosa for meg.

Jeg skal ha rosa kjole selv, men ikke så rosa.

Fargen på min toner fra hvit til rosa, lys rosa. Ikke hvit og ikke rosa,hvis dere skjønner hva jeg mener. Det lyseste rosa du kan få omtrent. Tror det heter "perlemor rosa",er ikke helt sikker. Den er så bare meg.

Har desverre ikke noe bilde ennå, men skal ordne det etterhvert.

Bruk den så lenge du liker den sjøl. Du skal stole på instinktet ditt.

Go for it

Klemz

Skrevet

Jeg synes den var litt vel rosa, ikke akkurat det jeg forbinder med en bryllupskjole.

Skrevet

Jeg synes den var litt vel rosa, ikke akkurat det jeg forbinder med en bryllupskjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...