Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner eks-kjæresten min gjennom 10 mnd så utrolig Det var jeg som slo opp for ca 2 uker siden, og jeg vet jeg gjorde det riktige. Det skjedde noe som gjorde at jeg aldri kunne stole på ham igjen + at jeg hadde alt for liten tid til å være sammen, noe som gav meg dårlig samvittighet og sove problemer. Men alikevel, de siste dagene har jeg drømt om han, og tenkt på han, og hatt lyst til å ringe han hele tiden. Bestemte meg egetlig for og ikke holde kontakt, fordi vi gjorde det rett etter at det ble slutt og da kranglet vi (noe vi nesten aldri gjorde før) og vi sa veldig mange sårende ting. Kontakten førte også til at han fikk forhåpninger og kom på døren med masse roser på valentinsdagen, og jeg sa nei.

Hva mener dere jeg skal gjøre? Er det greit å ringe, bare for å høre hvordan det går med han? Noen tips for å ikke tenke så mye på han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke mulighet til å finne ut hvordan det går med han på et annet vis? Ville ikke anbefalt deg å ta kontakt med han igjen med det første iverfall, gi han (og deg selv) tid til å innse at det er 100 % over først.

Skrevet (endret)

Sett deg ned å gå igjennom hvorfor du ville avslutte forholdet. Hvis du fortsatt har lyst til å ringe, ja så ring. Vær dog oppmerksom på at mennesket har en tendens til å glemme det vonde, og huske det gode. Forøvrig er personlighetstransplantasjon pr. i dag ikke mulig ;)

Det er alltid en viss sjanse for at man gjorde en feilvurdering. Er du ikke sikker på at du gjorde en riktig vurdering så vil du heller ikke få han ut av systemet med det første. Å ta en telefon, og gjennoppta kontakt, vil om ikke annet kunne bidra til å få den nødvendige avklaring. Pass bare på og ikke tro på julenissen.

Vurderingen er egentlig ganske grei. Hvor sikker er du på at du gjorde det riktige, målt opp mot hvor mye mer smerte er det å forlenge prosessen.

Ingen kan ta den vurderingen for deg, men av og til må man gå ei ekstra mil om ikke annet for å være mer enn 100% sikker på sin avgjørelse. Å være sikker i sin sak kan faktisk spare en for måneder med følelsesmessig undring og sorg.

Lykke til.

Endret av Lestat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...