kitekatt Skrevet 22. februar 2007 #1 Skrevet 22. februar 2007 Hvor? SN blir ALLTID stoppet i toll...de merker jo pakkene så godt med det lilla båndet og de produktene jeg erinteressert i koste rjo godt over 200 kr....
Chelsea Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hvor kjøpe Decleor generelt? Er det bare i hudpleiesalonger de selger det? Hva med på tax free? Er ikke så bevandret i netthandel, jeg!
Lumiah Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Hvor? SN blir ALLTID stoppet i toll...de merker jo pakkene så godt med det lilla båndet og de produktene jeg erinteressert i koste rjo godt over 200 kr.... ← Jeg bestiller mine Decleor produkter fra SN. De refunderer jo alle utgifter. Jeg løser ut pakken min, betaler momsen og gebyrer, fakser kvitteringen til SN, og i løpet av en uke eller så kommer pengene inn på konto.
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2007 Jeg bestiller mine Decleor produkter fra SN. De refunderer jo alle utgifter. Jeg løser ut pakken min, betaler momsen og gebyrer, fakser kvitteringen til SN, og i løpet av en uke eller så kommer pengene inn på konto. ← Åh? Refunderer de den forenklede tollbehandlingen også? Får du alt refundert altså??
GoldenGlow Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Åh? Refunderer de den forenklede tollbehandlingen også? Får du alt refundert altså?? ← Jepp De refunderer alle utlegg du får utenom selve varen De har en helt utrolig bra service greie der altså
kitekatt Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 Jepp De refunderer alle utlegg du får utenom selve varen De har en helt utrolig bra service greie der altså ← Svarte...at jeg ikke har tatt vare på alle de kvitteringene der jeg har betalt, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå