Gå til innhold

Blyg jenta

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Khelben

Jeg har ei dame / jente (24år) som er veldig blyg når det kommer til temaet sex. Jeg er også veldig uerfaren selv om jeg er 30år.

Bortimot alt jeg kan som sex har jeg lært ved og lese utallige nettsider og divere forum ala dette.

Problemet mitt er at vi prater aldri om sex. Jeg får aldri høre om hun har det bra eller om omgangen i senga var ok, god, kjempebra eller helmax.

Altså problemet er at jeg savner tilbakemelding. Jeg er heller ikke så flink til og gi komplimenter men jeg prøver nå og rose etter beste emne.

De eneste gangene jeg hører ett pip fra henne er når jeg slikker og fingerer henne til hun spruter ut ett eller anna slimlignende gørr av noe slag. Da klarer hun ikke og holde seg og stønner og vrir seg som en gal. Samt at hun rister og skjelver flere sekunder etterpå.

Det jeg lurer på om jeg bare skal slå meg til ro at alt er ok, eller om jeg skal fortsette og hinte om tilbakemelding.

Jeg elsker denne jenta over alt på jord, men dette gjør meg litt frustrert.

Noen innspill ? Anyone ? Please ?

Khelben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å spørre henne?

Fortelle henne at du er usikker på hvordan hun har det, og ønsker å vite hva du kan gjøre så hun får det bra/bedre.

Jeg personlig har ingen store problemer med å fortelle hva jeg liker, men du må ta hensyn til at hun kanskje ikke er vant til å snakke om detaljer - og nærme deg temaet på andre måter.

Du merker jo også hva hun liker på måten hun oppfører seg på, lyder osv.

Jeg er enig i at dette er et seriøst forum, og jeg er veldig enig i at vi bør holde diskusjonen på et saklig nivå (jfr. tidligere svar på denne tråden), men jeg må si jeg reagerte på "spruter ut ett eller anna slimlignende gørr av noe slag"... :o Ingen mann med denne oppfatningen hadde fått nærme seg meg - hun merker kanskje hva slags innstilling du har?

Èn ting er å ønske tilbakemelding og en åpen dialog rundt sex, men du må nesten gjøre deg litt "fortjent" til det også.

Er hun usikker fra før, hjelper det ikke akkurat at du omtaler henne som "gørr".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er et seriøst forum' date=' og jeg er veldig enig i at vi bør holde diskusjonen på et saklig nivå (jfr. tidligere svar på denne tråden']

Usaklige kommentarer er slettet. Vær greie og unngå slike ting. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste gangene jeg hører ett pip fra henne er når jeg slikker og fingerer henne til hun spruter ut ett eller anna slimlignende gørr av noe slag.  

Khelben

For meg er det helt åpenbart at du ennå har MASSE å lære om hva sex egentlig dreier seg om...

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velger å se bort fra kommentaren om det med noe slimlignende gørr (???!!!??) og svarer på spørsmålet,

SPØR HENNE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...