Trine Lill Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Lurer litt på hva som er "vanlig" å skrive på takkekortene til frisør osv. Synes det blir litt rart å skrive takk for hjelpa da jeg allerede har betalt dyrt for dette.... Hva har dere skrevet? Noen tips?
Brudeberta70 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Er det vanlig med takkekort til alle da? Frisør, fotograf, musiker.......... da blir det mange! :klø:
Gjest Vidvandre Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 "Takk for at du bidro til å gjøre min store dag vellykket" eller noe i den dur kanskje?
Arwen Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg sendte til blomsterdekoratør og frisør - mest fordi jeg var strålende fornøyd. Bare takket for god hjelp.
Majabeth Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 "Takk for at du bidro til å gjøre min store dag vellykket" eller noe i den dur kanskje? ← Eller du kan kanskje skrive "vår dag"...
Gjest Vidvandre Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Eller du kan kanskje skrive "vår dag"... ← Tihi, ja for eksempel. Er singel jeg, så tenker ikke sånt
♥Mirella♥ Skrevet 24. februar 2007 #7 Skrevet 24. februar 2007 Jeg er frisør, og det å få takkekort av bruder setter jeg utrolig pris på!! Jeg gjør absolutt alt jeg kan for at bruden skal bli 200% fornøyd, og når jeg da får tilbakemelding på at jeg var med på å gjøre dagen spesiell blir jeg kjempeglad Jeg kommer til å sende mange takkekort etter bryllupet, jeg tenker sånn at det er jo ikke en utgift i forhold til det man allerede har betalt (hvis man betaler fotografen 5000, hva gjør det da om man bruker 15 kr til på et takkekort?) Men selvfølgelig - bare hvis man er fornøyd da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå