Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp reklamen for Grandiosa's nye tilskudd på stammen "Full pakke!" Skal vi tippe en ny "hit" (jfr sangen til "lørdagspizza...vi snakker ekte kjærlighet")?

Var jo kul sang, og tøff dansing. Litt som reklamen til Aker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henter opp denne... :riste:

Hvorfor?

Fordi jeg har ett eller annet uforståelig på hjernen på grunn av denne sangen :sur:

:ler:

Skrevet

"Killer i kartong".

Gamle mennesker og unge mennesker som dasker hverandre på rumpa. Sånn nesten. Njajo.

Skrevet

Morsom dansing egentlig, ei på jobben hadde lært seg store deler av den :ler: Når håndbevegelsene kommer så må man jo bare le.

Skrevet

Den er ganske fengende, men jeg synes den første var mye bedre.

Skrevet

:hoppe:

Men jeg synes lørdagspizza var mye mer fengende... :sjenert:

Skrevet
Den er ganske fengende, men jeg synes den første var mye bedre.

Enig!

Skrevet

Jeg kommer vel neppe til å stå på Oslo S og daske fremmede mennesker på rompa :ler: Ei heller kommer jeg til å kjøpe denne pizzaen (kjøpte aldri lørdagspizza heller, jeg), men det er jo en fengende reklame man bare MÅ se ferdig..

Gjest Gjest 1
Skrevet
:riste: Reklamen sier alt for mye...og den blir for folkelig.
Skrevet

Lørdagspizza-sangen var mye bedre synes jeg. Kanskje dansen som er mer i fokus på denne.. ?

Skrevet

enig med andre her, er nok dansen som fenger mest her ja. kan faktisk ikke huske en eneste iten del av teksten så så mye fenga ikke den for min del nei....

men ja den er bra! fanger jo oppmerksomheten min hvertfall:)

Skrevet

Den er ganske fengene den låta :danse: selv om jeg likte lørdagspizza sangen bedre.

Men pizzaen den er god :sikle:

Skrevet

Synes lissom ideen deres ble oppbrukt med "Lørdagspizza" jeg, derfor liker jeg ikke denne reklamen. de burde heller funnet på noe helt nytt, ikke spilt videre på samme ideen.

Skrevet

Jeg liker sangen og videoen og teksten, selv om dansen er litt teit.

Vet ikke om jeg kommet til å smake pizzaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...