Gå til innhold

Hvor langt har dere 31.mai bruder kommet i forberedelsene?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere laget ferdig invitasjonene enda? Det har ikke vi! Vi har heller ikke bestilt kake, blomster, bordkort, toastmaster og prest! Vi skal finne klær til brudgommen til tirsdag... Jeg tror jeg er ferdig med det meste av mitt utstyr, har enda ikke fått skoene da, får håpe at de passer i farge! :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg HAR bestilt kake, toastmaster og prest og jeg skal gifte meg ett år etter deg....

Gjest Linn Marita
Skrevet

Det er vel 2003 du snakker om? Mai er jo høysesong for bryllup og jeg synes kanskje du er litt sent ute. Bestill så fort du kan! Jeg hadde også sendt invitasjonene nå var jeg deg... Jo mer du får gjort nå jo bedre tid får du like før den store dagen til andre ting.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er 2003 jeg mener! Vi får jo egentlig prest utdelt, men jeg er ikke så fornøyd så jeg skal prøve å finne en annen. Vi var og spurte om bestilling av kake for ca et år siden og de sa at det var alt for tidlig å bestille.. At det holdt med bare noen måneder før.. Vi har spurt om en vil være toastmaster men han har ikke svart ordentlig enda..

Skrevet

Vi har ordnet det meste, og viktigste, men har fremdeles ikke prest, kake, bordkort eller blomster. Ikke har vi funnet salmer til kirken eller inn-og utgangsmarsj, og heller ikke antrekk til han... Men stresser ikke, det ordner seg nok! Bordkort og denslags skal vi dessuten lage selv, så vi trenge rikke tenke på å bestille noe. Ikke stress, du, det viktigste er kirke og lokale, og invitasjonene syns jeg du skulle få ut, ja... Det er fortsatt over 3 mnd til!! Gleder meg!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei !

Godt å høre at det er flere som ikke har alt klappert og klart to år i forveien !!!

Tror jeg hadde blitt driiiiit lei hele bryllupet jeg hvis jeg skulle tjattet,pjattet og planlagt i flere år ?!?

Vi har heller ikke fått ferdig invitasjonene......

Papiret er kjøpt inn , så jeg håper å få dem ferdig iløpet av denne uken.

Lokalet er bestilt, kokk, serveringshjelp,musikk,kirke,bil,fotograf,kake,brudebukett,brudekjole kjøpt,toastmaster er klar......tja, det er vel det.

Så....det er en del ting som står igjen, men jeg er ikke grepet av panikken ennå.

Det ordner seg for snille piker :D

lykke til !

Skrevet

Hei.

Her er det meste i orden nå ....

Invitasjonene gikk i posten i går, klær både til ham og meg er i orden,

kirke, prest, program i kirken, meny, brudebukett, musikk, fotograf ......

Det eneste som ikke er i orden er bryllupskaken (bakeren ville ikke ha bestillingen ennå) og bordkort ..... og selvsagt en masse småtterier :)

Mangler også finpussen på talen min .... til ham.

Gleder meg enormt til 31.mai 2003 :)

Skrevet
Hei.

Her er det meste i orden nå ....

Invitasjonene gikk i posten i går, klær både til ham og meg er i orden,

kirke, prest, program i kirken, meny, brudebukett, musikk, fotograf ......

Hei du !

Har du laget program til kirken selv ?

Sitter og fikler med forskjellige idèer uten å bli særlig klok.

Er liksom ikke helt sikker på hvordan jeg skal lage dem og sang-/menyhefte .....Har du det klart ?

Gleder meg helst sinnsykt jeg også, nå er det ikke lenge igjen :D

Skrevet

Hei Zeta5 (og alle dere andre)

Kirkeprogram:

Ja, jeg har "laget" programmet selv. Rekkefølgen på sermonien i kirken og hvor det skal/kan være salmer/solistinnslag finner du flere steder på nettet,

blant annet på/hos bryllupsfesten.com/vielsen.htm

Når det gjelder utseende/utforming så har jeg brukt et dataprogram som heter Creat a Card.

Vi skal ikke ha meny/sanghefte, vi er "bare" ca 20 til middag (men det kommer 50 gjester til champagne og bryllupskake, - og fest :)

Skrevet
Hei Zeta5 (og alle dere andre)

Kirkeprogram:

Ja, jeg har "laget" programmet selv. Rekkefølgen på sermonien i kirken og hvor det skal/kan være salmer/solistinnslag finner du flere steder på nettet,

blant annet på/hos bryllupsfesten.com/vielsen.htm

Når det gjelder utseende/utforming så har jeg brukt et dataprogram som heter Creat a Card.

Vi skal ikke ha meny/sanghefte, vi er "bare" ca 20 til middag (men det kommer 50 gjester til champagne og bryllupskake, - og fest :)

Hei !

Takk for svar :D

Creat a card-----hvor har du fått tak i det ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...