Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reima-tøy til småbarn.

Noen som vet hvor de selges i Bergen?

Og er de så fantastiske som ryktet sier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Det som er så bra med Reima dressene er at de er lett for de små å gå i, de er utrolig lette å få på og har kjempefin passform, dessuten så holder de seg tør og varm. Jeg er mer enn fornøyd:)

I Bergen kan de kjøpes på Reflex butikkene ( Åsane og Lagunen )

Baby shop i byen ( ligger nedenfor tinghuset )

Jeg har mine ennå, kan se de er brukt -men holder seg ganske bra etter 2 sesonger med lek og morro i regnværet :)

Skrevet

Vet ikke hvor de seger i Bergen, men er slettes ikke så fantastisk som det sies... har prøvd det meste ( har ei på 2 og ei på 1o) og foretrekker dressene fra Sparkjøp i kvalitet. Men vi er forskjellige. Eneste med Reima er at det er dyrt, og merket!! ikke så opptatt av d vi. :klem:

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt Reima pga merket. Men pga erfaring.... Har 3 jenter, og må jo si at jeg har prøvd ganske mange dresser - men ingen slår Reima i mine øyne...

Den er lett, spesielt er jo dette kjempefint for de aller minste. Eldste jenta fikk en "billigere" dress med teddy fòr, som 1 åring - hun ble stående stiv ute og klarte nesten ikke å lee seg. Når hun ble 3-4 år kjøpte jeg vår første Reima dress. Etter det har vi prøvd flere dresser, men vi kom alltid tilbake til Reima. Vi har nå kjøpt Reima tec + , og den er mye mer slitesterk enn de uten +.

Reima er vanntett og "puster". Ungane har sitti rett i snøslaps og vann og ikke blitt våte..... (Hvem har ikke dårlig erfaring med bobledress med gummibukse utenpå...... pyton..)

Nå har vi flere dresser - som er brukt av de to eldste. Disse er helt fine, så de kan brukes av minste jenta når hun kommer opp i de str. Da blir ikke dressene så dyre heller.

Itillegg kjøper jeg de på tilbud etter jul. Det hjelper godt på prisen. Det finnes også fine og billige brukte Reimadresser inne på Finn. Jeg har kjøpt to fine der også.

Men Reimadresser bør brukes i snø....ikke når det er bart. Men regner med at + dressen kan det...

Skrevet

Reima er oppskrytt Barna mine har begge hatt forskjellige slags reima klær, men må si at har til og med kjøpt parkdress på Rimi som har vært bedre! Men Reima har jo mye selvlysende klær da, så du ser de jo et godt stykke unna :ler:

• 7 år senere...
Skrevet

Vet ikke hvor de seger i Bergen, men er slettes ikke så fantastisk som det sies... har prøvd det meste ( har ei på 2 og ei på 1o) og foretrekker dressene fra Sparkjøp i kvalitet. Men vi er forskjellige. Eneste med Reima er at det er dyrt, og merket!! ikke så opptatt av d vi. http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/klem.gif

Tåpelig å rakke ned på Reima bare fordi du ikke har råd til det selv. Vi som kjøper Reima bryr oss null om selve merket. Vi vil at ungene skal ha det bra!!

Anonymous poster hash: 5cd76...3c9

Skrevet

Tåpelig å rakke ned på Reima bare fordi du ikke har råd til det selv. Vi som kjøper Reima bryr oss null om selve merket. Vi vil at ungene skal ha det bra!!

Tåpelig av deg å rakke ned på henne for att hun bare skriver sine erfaringer

Skrevet

Jeg har ikke likt Reima så godt før nå egentlig... Til jenta mi på 14 mnd. er mye av klærne bra. Liker også at de har så små størrelser. Jeg kjøper på reimashop.com (mye halv pris nå)

Anonymous poster hash: ebd81...278
Skrevet

Tåpelig av deg å rakke ned på henne 7 år etter :ler:

• Liker 3
Skrevet

Til de minste som sitter mye på bakken, er den ekstra paddingen i rumpa og det at dressen er lett og god, noe av det som gjør at Reima er noe av det beste man får til de små.

Når de blir større og begynner å slite på klærne, så synes jeg at Reima går for lett istykker. Vi har hatt Reimatec + som er kjøpt på tilbud og fått i gaver, og det har blitt slitt hull på knærne i løpet av bare noen mnd bruk. (Selv om det var snø hele perioden.)

Men til lite barn har vi gjerne brukt Reima, og arvet den videre og videre og videre.

Det er også mulig å kjøpe brukt. Det er utrolig hvor lite de minste sliter på klærne.

Skrevet

Vet ikke hvor de seger i Bergen, men er slettes ikke så fantastisk som det sies... har prøvd det meste ( har ei på 2 og ei på 1o) og foretrekker dressene fra Sparkjøp i kvalitet. Men vi er forskjellige. Eneste med Reima er at det er dyrt, og merket!! ikke så opptatt av d vi. http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/klem.gif

Jeg solgte akkurat en Reima vinterdress videre etter at mitt barn har brukt den. Den så ut som ny.

Og det er helt utrolig fordi mitt barn krabbet/gikk på knærne i den hele sesongen. Inkludert på bar asfalt. Det var ikke et merke på den. Samme med fotposene. ..

Jeg er heller ikke opptatt av merker, denne fikk vi i julegave.

Anonymous poster hash: 7cc46...774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...