Mien Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Vi skal skaffe oss bil nr. 2, og vil ha en liten og grei bil, men som må kunne romme sportsvogn i bagasjerommet. Noen her som kan anbefale?
minemor Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Til og med min venninnes Opel Corsa hadde plass til kombivogna mi baki... veldig imponert. Ok plass i baksetet også til barnestol og litt stæsj..
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Jeg kjører en tre-dørs Opel Astra og får god plass til Brio Kombi-vogna vår i bagasjerommet. Liten, rimelig og god bil!
Hermula Skrevet 22. februar 2007 #4 Skrevet 22. februar 2007 min veninne transporterer barnevogn og barn i en liten polo. Liten og snerten bil
Murf Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 min veninne transporterer barnevogn og barn i en liten polo. Liten og snerten bil ← Hva? Har hun plass til barnet også? (sorry, kunne ikke dy meg . Lister meg ut igjen)
Susan Sto Helit Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Vi har fin plass til både barnevogna vår, og noen bæreposer i tillegg i vår Mazda 323... Det er en kombivogn fra Teutonia. Litt gammel bil, kanskje, men jeg vet ikke hvor nytt dere er ute etter. Den har ikke airbag foran heller, så du kan ha barnet i forsetet dersom du skal kjøre alene med barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå