Metis Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Noen scrapentusiaster som tar en utfordring? Jeg har tenkt å starte opp en scrapbookinggruppe for cirka fem jenter, og min oppgave er å kjøpe inn utstyr til alle sammen til de første 3-4 treffene. Det skal sies at vi har valgt å gjøre det velig enkelt i første omgang. Har tenkt å ha fokus på å lage kort, og bare pynte i album. Altså ingen planer om å lage et skikkelig scrappealbum fra bunn de første gangene. Hva trenger vi av materiale og utstyr? Skal kjøpe litt for en hver smak, for ca.300.- per person. Håper det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg - synes det var vanskelig å finne noe konkret på de ulike nettsider. Ellers noen som vet hvor jeg kan få tak i noen brosjyrer eller lignende? Helst gratis....
Arwen Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Har du spurt inne på scrapping.no? Der får du sikkert masse svar. Forskjellige papirer og kartong er det jeg bruker mest av. Lim i forskjellige varianter er også forbruksvare. Jeg ville holdt meg unna mønstersakser, de klipper ofte dårlig og er faktisk aldri i bruk her.
Zelena Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Hei Gå inn på papirgleder.no - der er det utrolig mange fine tips og ideer. Du må melde deg inn for å se mange av bildene, men det er gratis. De har også butikk hvor du får kjøpt det medste av det man trenger til scrapping! Lykke til
Leo Skrevet 22. februar 2007 #5 Skrevet 22. februar 2007 Jeg ville holdt meg unna mønstersakser, de klipper ofte dårlig og er faktisk aldri i bruk her. ← Billige mønstersakser er ganske riktig noe herk, men jeg har et par fra Fiskars og de er flittig brukt.
Montezuma Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Papir, kartong Noen brads du liker Limputer Limstift Glitterpenn 2-3 forskjellige stansere til dies (trenger ikke kjøpe squeezer, finnes enkle billigere i bokhandel el)
Huldra:) Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 Skjærebrett er noe av det jeg bruker mest
Montezuma Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Skjærebrett er noe av det jeg bruker mest ← Ja, selvsagt! På bokhandelen har de en stanser til 149,- med tror et var 6 forskjellige mønster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå