Gå til innhold

Oppstart scrapbookinggruppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen scrapentusiaster som tar en utfordring?

Jeg har tenkt å starte opp en scrapbookinggruppe for cirka fem jenter, og min oppgave er å kjøpe inn utstyr til alle sammen til de første 3-4 treffene.

Det skal sies at vi har valgt å gjøre det velig enkelt i første omgang. Har tenkt å ha fokus på å lage kort, og bare pynte i album. Altså ingen planer om å lage et skikkelig scrappealbum fra bunn de første gangene.

Hva trenger vi av materiale og utstyr? Skal kjøpe litt for en hver smak, for ca.300.- per person.

Håper det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg - synes det var vanskelig å finne noe konkret på de ulike nettsider.

Ellers noen som vet hvor jeg kan få tak i noen brosjyrer eller lignende? Helst gratis....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt inne på scrapping.no? Der får du sikkert masse svar.

Forskjellige papirer og kartong er det jeg bruker mest av. Lim i forskjellige varianter er også forbruksvare.

Jeg ville holdt meg unna mønstersakser, de klipper ofte dårlig og er faktisk aldri i bruk her.

Skrevet

Takk for tips! Noen flere?

Skrevet

Hei

Gå inn på papirgleder.no - der er det utrolig mange fine tips og ideer. Du må melde deg inn for å se mange av bildene, men det er gratis. De har også butikk hvor du får kjøpt det medste av det man trenger til scrapping!

Lykke til ;)

Skrevet
Jeg ville holdt meg unna mønstersakser, de klipper ofte dårlig og er faktisk aldri i bruk her.

Billige mønstersakser er ganske riktig noe herk, men jeg har et par fra Fiskars og de er flittig brukt.

Skrevet

Papir, kartong

Noen brads du liker

Limputer

Limstift

Glitterpenn

2-3 forskjellige stansere til dies (trenger ikke kjøpe squeezer, finnes enkle billigere i bokhandel el)

Skrevet

Skjærebrett er noe av det jeg bruker mest

Skrevet
Skjærebrett er noe av det jeg bruker mest

Ja, selvsagt!

På bokhandelen har de en stanser til 149,- med tror et var 6 forskjellige mønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...