Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Kjære medsøstere.

Hva synes dere om perlekjede? Er det gammeldags, jeg er 27 år, går det ann å bruke det, eller er det bare gamle damer som går med slikt. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er fint med perlekjede!!! Bruk det om DU liker det, det er alt som teller. :wink:

Gjest Zalomine
Skrevet

Helt enig. Liker du det, så bruk det!

Jeg er stor tilhenger av "føler du deg bra, så ser du bra ut". Det er nemlig ikke så mye hva du har på deg, sminket deg med etc, som hvordan du bærer det! Mistrives du med noe, så synes det. Trives du, så stråler du ut noe som gjør at det rett og slett ser flott ut :)

Bruk det om du har lyst :) Det er slett ikke bare "gamle damer" som bruker det (avhenger av hva du kvalifiserer som gammelt da, men jeg har da sett det på småjenter...)

Skrevet

Enig - hvis du synes det er fint, så bruker du det.

Det finnes forøvrig mange typer perlekjeder, og man må ikke ha cardigansett og foldeskjørt - det kan være like tøft med jeans, tøffe støvletter og en feminin topp - og perlekjede.

Gjest Zalomine
Skrevet

Men, treningsbukse, slippers, t-skjorte fra 5 år tilbake, sammen med perlekjede, det tar seg ikke helt ut... Jeg mener at med perler, sa skal du pynte deg litt. Men nei, man trenger ikke "gammeldagse pynteklær", det kan da være en lekker, sexy kjole, eller som sagt over her. :)

Gjest Gjesten
Skrevet

Det blir lang kjole og høyhelte sko og evt. perlekjede. Jeg har ikke så mye smykker som passer til slike anledninger, men jeg har dette perlekjede. Det er kort (altså ikke to ganger rundt og henger nede på brystet) og det er helt greit. Jeg er liksom ikke sikker på hva jeg synes jeg, trives egentlig ikke så godt med smykker i det hele tatt, men noe må jeg nesten ha. Så har jeg dette perlekjedet da, og lurer på om jeg skal gå med det.

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg synes det høres helt flott ut jeg, du kan gå med det, uten tvil. Det er min mening i alle fall. Det høres kjempeflott ut :)

Skrevet

Jeg ELSKER perler og anbefaler deg å gå med perlesmykker,-dersom DU trives med det og liker dem :D

Klassisk og tidløst.

Diva :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

perler ser veldig "kjerringete" ut.. ingen under 50 burde bruke slikt.. det blir i samme klasse som overdådige bløtkake-byllupskjoler og stort hår.. usj!

Skrevet

jeg synest perler er kjempefint, prøv med et langt som du lager knute på,tøft til ei fin skjorte og jeans. :D

Gjest Zalomine
Skrevet
perler ser veldig "kjerringete" ut.. ingen under 50 burde bruke slikt.. det blir i samme klasse som overdådige bløtkake-byllupskjoler og stort hår.. usj!

La oss tippe: du er 15 år, og mener at alle over 20 er "dødsgamle"? Det er bare TULL det du sier, perlekjeder er stilige, brukt rett. Også av folk LANGT under 50!

Gjest Anonymous
Skrevet

La oss tippe: du er 15 år, og mener at alle over 20 er "dødsgamle"? Det er bare TULL det du sier, perlekjeder er stilige, brukt rett. Også av folk LANGT under 50!

Jeg er 26 og synes fremdeles at perler er fælt på folk på min alder.. fraråder mamma å bruke dem også.. det blir for voldsomt...

Skrevet

Det er veldig forskjell på perlesmykker dah!

Det kan være et smykke med 1 perle eller med 60 perler. Med 1 rad eller 5 rader....

Skjønner ikke at dette skal ha med alder å gjøre,- heller med stil og utseende og tilbehør for øvrig.

Gjest Zalomine
Skrevet

Helt enig. Det har ikke med alder å gjøre, men med stilen forøvrig.

Min mor har et nydelig perlekjede, det har hun hatt i noen år, og hun er enda ikke 50. (og forøvrig er hun ungdommelig, og ser/kler seg slett ikke ut som om hun er 50, (uten å overdrive andre veien heller altså) Til de rette klærne, er dette kjedet nydelig. Til de rette klærne skulle jeg gjerne hatt et selv jeg (men jeg har ikke de rete klærne heller da... har lyst på shopping!!!)

Det handler om stil, klær, øvrig tilbehør, anledning etc. Ikke om alder.

Skrevet

Jeg har arvet et lekkert perlekjede etter min mor. Det er ganke langt, og av lysgrå naturperler, med en flott "kulelås" med diamanter.

Perler er ikke helt min stil, så jeg bruker det sjelden. Men til det rette antrekket er det utrolig fint, og overhode ikke kjerringaktig. De få gangene jeg har det på, er det virkelig gjennomført ifht antrekket, og jeg føler meg såååå fiiiin, og jeg bærer mammas perler med stolthet :-)

Gjest Gjesten
Skrevet

Det er litt oppmuntrende å høre at noen går med perler. Jeg skal pynte meg litt i denne anledningen, og det er det værste jeg vet. Jeg er vist en typisk olabukse jente uten smykker.

Men har lang svart kjole og synes kanskje at jeg burde ha noe i halsen og i ørene.

takk for svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...