Pimbila Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Dere som bruker body shop-kost til solpudderet, er det denne dere bruker? Har dere handlet fra nettstedet her? Fornøyd?
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har den kosten du linker til, men den er ikke noe særlig. Den er for liten til å bruke til solpudder; jeg bruker å ha den i sminkepungen når jeg reiser, og bruker den til rouge. Den jeg har til solpudder, er den store som heter Face and Body Brush. Den koster 149 kroner, og jeg har allerede kjøpt min andre.
Pimbila Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Den koster 149 kroner, og jeg har allerede kjøpt min andre. ← Betyr det at den er lite holdbar?
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Betyr det at den er lite holdbar? ← Nei, det vil jeg ikke si. Den første hadde jeg i sikkert fire år, og den fikk mye juling, blant annet gjennom å bli klemt i glidelåser. Jeg vet det kommer til å bli en tredje, også. Disse kostene er virkelig supre. Rougekosten er også veldig bra, bare ikke den sammenleggbare.
Tristessa Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jepp, både rougekosten og den store er suverene. Jeg er på mine første, og er veldig fornøyd. Den store funker også fint til mineralfoundation, jeg synes den er myk og fordeler jevnt og fint.
Gjest Keycha Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Dere som bruker body shop-kost til solpudderet, er det denne dere bruker? Har dere handlet fra nettstedet her? Fornøyd? ← http://cgi.ebay.co.uk/CHANEL-Touch-Up-Brus...bayphotohosting Synes denne er best jeg...
Gjest Keycha Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Linken funket ikke ← http://cgi.ebay.com/CHANEL-LE-PETIT-PINCEA...1QQcmdZViewItem Nå da??
Philippa Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 http://cgi.ebay.com/CHANEL-LE-PETIT-PINCEA...1QQcmdZViewItem Nå da?? ← Den bruker jeg til mineralfoundation. Trenger ny kost til solpudder og blush, og prøvde denne (jeg har to), men synes det ble litt for mye.
Shoegal Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er også kjempefornøyd med Face and Body-kosten. De sammenleggbare funker kun hvis du vil legge stripete sminke.
Gjest Tweek Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Den du linket til Ts stinker! Jeg luker rett og slett dritt
Rexina Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Jeg elsker både Face and body-kosten, og blusher-kosten til BS. De er fantastiske!
Philippa Skrevet 22. februar 2007 #14 Skrevet 22. februar 2007 Den bruker jeg til mineralfoundation. Trenger ny kost til solpudder og blush, og prøvde denne (jeg har to), men synes det ble litt for mye. ← Litt for mye solpudder og blush...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå