Gå til innhold

tigerbalsam

lolitamus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det hjelper masse å smøre tigerbalsam på vonde muskler :smile: Jeg har med stort hell brukt den på stiv nakke og vond rygg, og mener jeg har blitt mye fortere bra etter dette.

Kanskje er det bare innbildt virkning, men uansett er det kjempegodt å smøre på såre muskler, da den er deilig avkjølende og aktiv.

Lykke til :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hans_*

Den er godt for sjelen. Lukter godt. Ta den inn under nesen for ekstra effekt.

For superekstraeffekt ta den inn under øynene. Jeg skal love deg du aldri vil glemme det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception

Tigerbalsam under øynene er ikke spesielt lurt hvis du ikke er glad i å grine konstant. ;)

Jeg bruker den mot ømme muskler; hvis den masseres godt inn, hjelper det betraktelig. Ellers bruker jeg den til å lindre kløe fra insektbitt og små brannsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerbalsam er som nevnt veldig bra til ømme og støle muskler. Den lindrer også pannehodepine og kjevespenninger. Jeg skulle bare ønske jeg ble fortrolig med lukten, jeg synes det stinker tigerbalsam av alt i flere dager etter at jeg har brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er rimelig revmatisk, og har tidvis god nytte av tigerbalsam, på min eødelagte muskler. sammenmed smertestillende (som ofte ikke virker alene) blir jeg tidvis helt smertefir faktisk. For meg er tigerbalsam en dyd av nødvendighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen her har hatt skikkelig beinhinnebetennelse, men ikke har kunnet ta pause i treningen (slik man egentlig skal, det er det eneste som hjelper på lang sikt) så vet man hvor verdifullt det er å ha tigerbalsam i hus. Det beste er å vekselvis få området varmt og kaldt, og tigerbalsamen hjelper til med å varme opp området. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest _Leela_

Jeg tror dette sitatet som jeg fikk i en av disse morromailene forklarer alt:

Hvis man er støl i huden kan man bare smøre seg med tigerbalsam. Den virker fort, for moset tiger er ganske sterkt.

- Hege, 6 år -

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...