Tigerlily Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg trenger en god lipliner (rød leppestift og gloss han en tendens til å ikke holde seg innforbi leppelinjen ) i en naturlig farge. Noen som har et tips til et merke med en god lipliner i flere "naturlige" farger, som ikke tørker ut leppene? Sprøsmål nr. to: en god concealer! Har en fra MakeUp Store nå, tre ulike toner i en rund boks. Passer ikke min hud; den er for seig, får den ikke til å matche huden min i tillegg til at den ikke ser naturlig ut og tørker ut huden min. Hvilke er gode?
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er ingen fan av liplinere, men Shiseido har en nydelig brunrosa en i en farge som heter Mauve Brown. Den er perfekt, og jeg har faktisk to av den. Ang. concealer må jeg spørre hva du er ute etter. Hvis du vil ha noe dekkende, men fortsatt naturlig, er HR Magic Concealer helt perfekt. Tørker ikke ut, og er veldig naturlig. Forget It fra Biotherm er også veldig god. Begge er tyntflytende, og i tube.
Tigerlily Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Shiseido høres bra ut. Av concealere trenger jeg noe dekkende, men naturlig, ja. Har nesten ikke kviser, men de jeg får er ofte røde og betente, og de blir alltid til arr som jeg har i en måneds tid. Skal sjekke ut HR og Biotherm, definitivt. Takk for tips! Hva med Origins, har du noe erfaring med det merket?
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Origins har jeg bare sporadisk erfaring med, og da mest med hudpleieproduktene, hvor jeg helt klart er begeistret for endel ting, for eksempel Liquid Crystal renseolje, Pure Cream rensekrem, A Perfect World-serum....
Tigerlily Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg får snike litt på Fredik&hva-det-nå-enn-heter-parfymeriene og kanskje snike meg til noen prøver på Origins-produkter. Synes å huske at jeg har hørt noe bra om concealeren deres, men jeg er ikke helt sikker. MUA neste stopp!
kitekatt Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er ingen fan av liplinere, men Shiseido har en nydelig brunrosa en i en farge som heter Mauve Brown. Den er perfekt, og jeg har faktisk to av den. Ang. concealer må jeg spørre hva du er ute etter. Hvis du vil ha noe dekkende, men fortsatt naturlig, er HR Magic Concealer helt perfekt. Tørker ikke ut, og er veldig naturlig. Forget It fra Biotherm er også veldig god. Begge er tyntflytende, og i tube. ← jeg leter og etter en god naturlig lip liner, helst en tykk blyant, men finner ikke den du nevner på SN desverre
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 jeg leter og etter en god naturlig lip liner, helst en tykk blyant, men finner ikke den du nevner på SN desverre ← SN er ikke det eneste stedet man kan kjøpe ting; jeg har mine fra vanlige parfymerier.
Tigerlily Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 jeg leter og etter en god naturlig lip liner, helst en tykk blyant, men finner ikke den du nevner på SN desverre ← Enkelte av oss går på parfymerier og skyr SN. Som jeg. Ergo ikke mitt problem
Rosenrød Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Body shop har en fin lipliner i naturlig farge.
kitekatt Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 SN er ikke det eneste stedet man kan kjøpe ting; jeg har mine fra vanlige parfymerier. ← Ja, jeg ville bare se på den nå, men jeg finner den kanskje på shiseidos sider. jeg haaaaater parfymerier (tro det eller ei), så jeg prøver å finne ting i forkant, så går jeg heller i parfymeriet når jeg vet hva jeg skal se på og sjekker ut de spesifikke tingene. jeg blir så forvirret av alt ellers og synes ofte parfynmmeridamer er ubehagelige. jeg vet ikke hvorfor.....
Shoegal Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er ingen fan av liplinere, men Shiseido har en nydelig brunrosa en i en farge som heter Mauve Brown. Den er perfekt, og jeg har faktisk to av den. ← Deception, du er uforbederlig Og grunnen til at jeg tillater meg å si det, er selvsagt at jeg kunne skrevet det selv...
Shoegal Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Ja, jeg ville bare se på den nå, men jeg finner den kanskje på shiseidos sider. jeg haaaaater parfymerier (tro det eller ei), så jeg prøver å finne ting i forkant, så går jeg heller i parfymeriet når jeg vet hva jeg skal se på og sjekker ut de spesifikke tingene. jeg blir så forvirret av alt ellers og synes ofte parfynmmeridamer er ubehagelige. jeg vet ikke hvorfor..... ← Stikkordet er vel kanskje troverdighet? Jeg mener, å høre en parfymeridame stå og messe om at "åh denne foundationen er bare helt super, altså, jeg bruker den faktisk selv!", taler vel ikke til fordel for akkurat det produktet når man ser hvordan de fleste parfymeridamer sminker seg....
GoldenGlow Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Enkelte av oss går på parfymerier og skyr SN. Som jeg. Ergo ikke mitt problem ← Tror bare hun prøvde å hjelpe deg Endret 21. februar 2007 av GoldenGlow
kitekatt Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Enkelte av oss går på parfymerier og skyr SN. Som jeg. Ergo ikke mitt problem ← Hm...jeg beklager hvis jeg fornærmet deg ved å stille Deception et spørsmål i tråden din. Det var ikke meningen. Jeg ble bare interessert i det samme produktet som hun anbefalte deg og ville bare se det. Kunne hende du ville se det også. Endret 21. februar 2007 av kitekatt
kitekatt Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Stikkordet er vel kanskje troverdighet? Jeg mener, å høre en parfymeridame stå og messe om at "åh denne foundationen er bare helt super, altså, jeg bruker den faktisk selv!", taler vel ikke til fordel for akkurat det produktet når man ser hvordan de fleste parfymeridamer sminker seg.... ← Ja veldig. også føler jeg at jeg ikke får stått i fred....de er liksom over en med en gang og henger på som klegger, og jeg hater det i hvilken som helst butikker. Parfymerier er ofte små, så....Når jeg ikke vet hva jeg skal ha så virrer jeg mye og jeg føler at jeg ikke får gjort det og tenkt i fred på parfymerier. derfor liker jeg å vite hva jeg skal se på i forkant. Selv om de lar en være i fred, står de jo med haukeblikk, og jeg kan bare ikke fordra det. Liker ingen små butikker. Endret 21. februar 2007 av kitekatt
Shoegal Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Ja veldig. også føler jeg at jeg ikke får stått i fred....de er liksom over en med en gang og henger på som klegger, og jeg hater det i hvilken som helst butikker. Parfymerier er ofte små, så....Når jeg ikke vet hva jeg skal ha så virrer jeg mye og jeg føler at jeg ikke får gjort det og tenkt i fred på parfymerier. derfor liker jeg å vite hva jeg skal se på i forkant. Selv om de lar en være i fred, står de jo med haukeblikk, og jeg kan bare ikke fordra det. Liker ingen små butikker. ← Skjønner godt hva du mener, jeg liker heller ikke sånne som henger over en. Så snart jeg skjønner hva de er ute etter, pleier jeg å si "Hei! Greit at jeg bare titter litt?". Slipper som regel maset da
kitekatt Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Skjønner godt hva du mener, jeg liker heller ikke sånne som henger over en. Så snart jeg skjønner hva de er ute etter, pleier jeg å si "Hei! Greit at jeg bare titter litt?". Slipper som regel maset da ← Ja, jeg og sier det. sier det med en gang jeg går inn i butikken at jeg bare skal se og spør om hjelp hvis jeg trenger det. men ofte er det lite kunder og da står de jo og glaner....jeg er muligens sær, men jeg liker det bare dårlig. Jeg liker å vite hva jeg ser etter i all slags butikker egentlig. ofte kommer jeg ut med noe annet, men jeg har stort sett en agenda når jeg går inn..hehe Jeg kjenner også flere som jobber/ har jobbet i parfymeri...og de har helle rikke peiling. hvis en jente ser søt og stelt ut, får hun ofte jobb i parfymeri på det grunnlaget, ikke kunnskap. Håper jeg ikke tråkker på noen nå, men vet det har vært tilfelle flere steder. Jeg fikk også jobb i parfymeri selv når jeg var 19 år og jeg hadde VIRKELIG ikke peil.....så jeg liker å undersøke i forkant pga det også ja... Endret 21. februar 2007 av kitekatt
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 Deception, du er uforbederlig Og grunnen til at jeg tillater meg å si det, er selvsagt at jeg kunne skrevet det selv... ← Grunnen er at jeg rotet bort den ene, og fant den igjen bak en kommode etter at jeg hadde kjøpt ny. Men jeg har ingen andre, og de to like jeg har, kommer nok til å vare en livstid. Men vi har like preferanser på så mangt, tror jeg.
onyx Skrevet 22. februar 2007 #19 Skrevet 22. februar 2007 Origins har jeg bare sporadisk erfaring med, og da mest med hudpleieproduktene, hvor jeg helt klart er begeistret for endel ting, for eksempel Liquid Crystal renseolje, Pure Cream rensekrem, A Perfect World-serum.... ← Beklager at jeg kupper tråden litt, men har et spørsmål til Deception jeg også... Den renseoljen til Origins... er den god?
Shoegal Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Grunnen er at jeg rotet bort den ene, og fant den igjen bak en kommode etter at jeg hadde kjøpt ny. Men jeg har ingen andre, og de to like jeg har, kommer nok til å vare en livstid. Men vi har like preferanser på så mangt, tror jeg. ← Ja, man må jo ha en! Selv om man ikke bruker den (dem)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå