Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet ut at jeg skal skaffe meg en øyenbrynsgele. Altså for å forme brynene og sørge for at de "holder seg på plass". Vil gjerne at den skal gi litt wet-look på et vis!

(Hadde bittelitt eight hour cream på brynene sist jeg skulle på byen, det hadde en fin effekt! men litt klissete.)

Noen som har en å anbefale? (Tror helst jeg vil ha en fargeløs.)

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg bruker enten 8hour, rosebud eller resten av voksen jeg bruker i håret... Hadde likt å vite hva annet som funker :ler:

Skrevet

Av alle ting har jeg H&M sin billige, funker fint for meg ;)

Mener den koster 39 kr...Fargeløs...

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg brukte HM sin tidligere, men syns den ble for stiv, sånn at det kunne se litt rart ut.

Bruker nå en fra Body Shop. Den er mer naturlig, og helt grei. Brynene kjennes naturlige ut, ikke stive. Men den former samtidig mindre enn HM sin. Foretrekker likevel denne. Men den er dyrere da (rundt 100,-?).

Skrevet

Body Shop sin er god. HM kan være grei nok, men har en tendens til å "skalle av" etterhvert, og det ser ikke så bra ut ;)

Skrevet

Har ei venninne som alltid bruker vanlig lypsyl på øynebrynene :) det funker ihvertfall for henne!

Skrevet

Jeg bruker body shop sin. nå har jeg ikke så tette øyenbryn, så jeg bruker den mer for å definere dem en å "holde dem på plass". Jeg bruker øyenbrynspudder og blyant under, og det ser ikke ut til at den gnir dette utover eller klumper det:)

Skrevet

Jeg bruker den fra H&M og synes den fungerer veldig bra :)

Skrevet

Takk for svar!! Tror jeg skal prøve bodyshop sin jeg! (selv om jeg har god erfaring med flere av hm's produkter)

Herlig:) Gleder meg til å teste...

Skrevet

Bodyshop sin er å anbefale ja! Akkurat nå bruker jeg HM sin, men det som er kjipt er at den kan flasse litt; det ser ikke bra ut.. Jeg ser det ikke imitt eget baderomsspeil, men har sett det andre steder :forvirret:

Skrevet

Liker bedre voks enn gele, blir ikke like stivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...