Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KaffeogLe
Skrevet

jeg er ei jente som liker både jenter og gutter. Mannen i mitt liv er hjemme i leiligheten vår, mens jeg for tiden studerer på andre kanten av landet. nå har det seg slik, at jeg begynner å føle noe for ei jente i klassen!

seff kan det her gå over, og uansett kan det ikke bli noe siden hun er 100% hetero!

men burde jeg fortelle om mine utfordringer til sambo, eller skal jeg la det hele passere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det passere. Man møter mange "interessante" mennesker igjennom et langt liv. Man kan ikke fortelle ektemann/samboer/kjæreste om alt dette... Ha drømmene dine for deg selv. Ikke noe galt i det.

Skrevet

Og hold pingvinen for deg selv, når vi først snakker

Skrevet

Det vil alltid finnes attraktive mennesker der ute. Sånn er det når det tross alt finnes svært mange mennesker og man ikke er blind selv om man har fast partner ;) Når jeg ser en kjekk mann nyter jeg synet og drar hjem og nyter sambo etterpå ;)

Gjest Gjest 1
Skrevet

Tar følelsene helt overhånd er det jo også et alternativt valg å droppe gamlekjæresten for den nye. Det kommer an på hvor mye den nye kan tilføre deg i forhold til den gamle? Og hva du føler du har lyst til å bidra med overfor den nye i forhold til med den gamle?

Gjest KaffeogLe
Skrevet

Takk for svar! Jeg har også kommet fram til at jeg skal la det passere... Det er et vanskelig tema, som stadig dukker opp for min del! Mannen jeg er sammen med er jo helt herlig, men allikevel får jeg fantasier om andre! Er det naturlig?? Jeg har det VELDIG BRA, mye bedre enn jeg har noen gang hatt det i et forhold, men NÅ fantaserer jeg ofte om andre- det skjedde ikke før...

Kan det være en sammenheng med at jeg synes sexlivet vårt er kjedelig? Jeg mener at det kan være ganske bra, men jevnt over synes jeg samboer er veldig tilkneppa og kjedelig når det gjelder sex...

veit heller ikke hvordan jeg skal ta tak i dette med sexen, har ikke opplevd før at jeg synes sexen jevnt over er ganske tam. han klarer ikke å komme når jeg suger han, og han får orgasme stort sett i en stilling. han lager ikke en lyd og å snakke dirty er utenkelig! han veit fremdeles(etter ett år) ikke hvordan han skal penetrere meg, jeg må alltid føre inn penis- ellers så lager han rifter i meg, og han kommer aldri med nye forslag til stillinger feks. han virker lite tilstedeværende under akten. og å snakke om sexlivet vårt- det er det ALLTID jeg som må gjøre...

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...