pusejenta Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Har lyst på no søtt, men har ingen konkrete ting...... NOen tips til noe som er lett å lage?
Gjest Keycha Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Hadde jeg vært deg så hadde jeg stukket til butikken å kjøpt meg en sjokolade
Solskinn Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Et eple, en halv knekk mørk sjokolade, litt rosiner og hakkede nøtter, kanel og 1/4 ts sukker. I folie i ovnen 250 grader til mørt. Nam nam.
pusejenta Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 har ikke lyst og ut i denne snø stormen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gjest Keycha Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Da hadde jeg betalt noen får å dratt å kjøpt til meg. Haha
skrue Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Har lyst på no søtt, men har ingen konkrete ting...... NOen tips til noe som er lett å lage? ← Veldig lett. Pisk fløte og sukker og kanskje litt vaniljesukker. Riv kokesjokolade og ha over kremen. Spis. Den enkleste desserten jeg vet om. Ikke gjør dette til en vane. For øvrig er det en god regel å bare spise søte saker man lager selv. Det vil antageligvis begrense inntaket i lengden.
Hobgoblin Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Veldig lett. Pisk fløte og sukker og kanskje litt vaniljesukker. Riv kokesjokolade og ha over kremen. Spis. Den enkleste desserten jeg vet om. Ikke gjør dette til en vane. ← Minimalt sunnere variant: Bland usøtet krem i yoghurt (skogsbæryoghurt anbefales), riv sjokolade over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå