Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 hei, jeg lurer på om det er noen som har positive/negative erfaringer å dele, som har vært til behandling i bergen eller ellers på vestlandet?? noen plass dere vil annbefale/fraråde? evt. hvorfor?? tenker på å få utført en mini bukplastikk.
kitekatt Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 hei, jeg lurer på om det er noen som har positive/negative erfaringer å dele, som har vært til behandling i bergen eller ellers på vestlandet?? noen plass dere vil annbefale/fraråde? evt. hvorfor?? tenker på å få utført en mini bukplastikk. ← sjekk ut sidene www.plastikkirurgi.no og www.bukplastikk.com der vil du få svar
Fibi Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg vet mange har gode erfaringer med klinikk Bergen. Den ligger på Nesttun.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2007 #4 Skrevet 19. april 2007 kan anbefale Eurocosmetic i bergen,de er både koselige og flinke.tok full mageplastikk og er kjempefornøyd med min flate mage.Arret ble også fint
Saeria Skrevet 19. april 2007 #5 Skrevet 19. april 2007 Les i Cee Cees dagbok her på forumet. Der er det hvertfall flere med erfaring i forhold til brystforstørrelse. Kjenner også et par som har vært strålende fornøyde med FMS i Bergen.
meta2 Skrevet 19. april 2007 #6 Skrevet 19. april 2007 Her var jeg og tok full bukplastikk. http://www.plastkir.no/ Kjempefornøyd med inngrepet. Ble tatt godt vare på, kirurgen kom hjem til meg og fjernet drenet. Arret mitt grodde fint, og Nordgaard var fornøyd. Arret er nå litt mer rødt pga at jeg fjernet livmoren, men arret ligger oppå bukplastikk arret. Så til sommeren blir det bra.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2007 #7 Skrevet 19. april 2007 hmm, når dere sier at arret er pent, hva mener dere da, at det ikke er synlig? jeg tok liten bukplastikk, fjernet en slapp pølse nederst på magen. er det hudforkle det kalles tro? noe i den duren i alle fall. ikke kjempefornøyd. men jeg fikk dekket alt økonomisk, og føler at jeg kan ikke klage. tross alt ser det mye bedre ut. men arret er rødt og meget godt synlig, et år etter operasjonen. er det vanlig?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2007 #8 Skrevet 20. april 2007 Når eg sier at arret er fint,mener eg at det ikke er rødt og betent,ikke eselører,og at det er fint sydd.Eurocosmetic har gjort en god jobb
dwood333 Skrevet 20. april 2007 #9 Skrevet 20. april 2007 anbefaler Eurocosmetic,kjempedyktige folk!!!
meta2 Skrevet 20. april 2007 #10 Skrevet 20. april 2007 Pent arr så er det ganske usynlig. Nå er det fem mnd sidenjeg opererte og arret er svakt rødt.
kikki1 Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Hei!!! anbefaler Eurocosmetic,eg er sååååå fornøyd.... DE er flinke,hyggelige og du føler deg alltid velkommen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå