taliee Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Skal nå kjøpe gave til svigerinna mi som har bursdag i morgen å fyller 40 år. Tenkte jeg skulle bestille hudpleie eller noe på nettet (litt seint ute, men den som venter på noe godt.... ) , men hva skal jeg kjøpe? Bruker selv dermalogica serier, men kan liksom ikke kjøpe alle produktene.. hun er ikke så nøye med rynker som kommer osv, men meir svarte prikker å sånn.. Noen som har peiling på bra produkter mot svarte prikker/små kviser/urenheter? Takker for alle svar!
kvinne_ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Kjøp for guds ikke rynkekrem nei. Det må være en grusom gave å få til 40-årsdagen (blir bare minnet om alderen osv). Jeg tror aldri jeg hadde turt å bestille hudkrem over nettet som gave, nettopp fordi folk kan ha så ulike preferanser. Kan du ikke gå innom en hudpleiesalong og be om prøver på ulike aktuelle kremer, så kan du legge med et gavekort du lager på at du skal kjøpe til henne den kremen hun liker best?
kvinne_ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 men meir svarte prikker å sånn.. Noen som har peiling på bra produkter mot svarte prikker/små kviser/urenheter? Takker for alle svar! ← Selv om hun har kviser, vil jeg tro hun ikke har typisk ungdomshud. Så hun trenger sannsynligvis mer fukt enn de typisk tenåringskremene. Kremen fører jo ikke til kviser hvis ikke den er av typen som tetter igjen porer. Da er det viktig med gode renseprodukter slik som jevnlig peeling, masker osv. Kanskje kjøpe en god maske til henne, i stedet for hudkrem?
taliee Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 jo, sant det. men billigere på nett tenkte jeg. ideer til bra fuktighetsmaske da?
Gjest Fjellsippa Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Hva med en god håndkrem eller fotkrem. Eller kanskje dusjsåpe og bodylotion. Jeg har forelsket meg helt i L'occitane. Det fine er at Strawberrynet pakker det du kjøper som presanger. De sender det også til mottakeren hvis du ønsker det.
Gjest bada Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Det fine er at Strawberrynet pakker det du kjøper som presanger. De sender det også til mottakeren hvis du ønsker det. ← Hehe, i et tankeløst øyeblikk bestilte jeg gave på SN til en venninne som bor i en annen by og fikk det sendt hjem til henne. Og hun fikk også tollregningen. Så det er ingen god idé med mindre gaven koster mindre enn 200 kr.
Gjest Fjellsippa Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hehe, i et tankeløst øyeblikk bestilte jeg gave på SN til en venninne som bor i en annen by og fikk det sendt hjem til henne. Og hun fikk også tollregningen. Så det er ingen god idé med mindre gaven koster mindre enn 200 kr. ← Ja, det jo viktig å tenke på . Er ikke særlig hyggelig å få ei regning i gave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå