Gjest Kardemomme Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hvilken selvbruningskrem bør brukes i ansiktet? Huden min reagerer på Dove og Natusan og jeg får utslett og kløe. Bruker dere L'Oreal Sublime Bronze Gel i ansiktet eller skal den bare brukes til kroppen?
Gjest Borghild Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Dior har en egen til ansiktet som er veldig bra. Diorbronze heter den.
kvinne_ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har en fra bodyshop som jeg foreløpig er veldig fornøyd med, den er beregnet på ansikt. Nivea har også en som er beregnet på ansikt, men den var jeg ikke fornøyd med.
Pimbila Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Bruker dere L'Oreal Sublime Bronze Gel i ansiktet eller skal den bare brukes til kroppen? ← Jeg bruker den i ansiktet. Jeg er fornøyd.
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Diors selvbruner for ansikt gir bortimot null farge hos meg. Jeg er veldig fornøyd med Clarins sin Liquid Bronze, men hvis jeg vil ha litt mer farge, liker jeg lotionen i pumpeflaske fra L'Oreal Sublime Bronze. Den er ikke farget, eller noe.
Gjest Keycha Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Diors selvbruner for ansikt gir bortimot null farge hos meg. Jeg er veldig fornøyd med Clarins sin Liquid Bronze, men hvis jeg vil ha litt mer farge, liker jeg lotionen i pumpeflaske fra L'Oreal Sublime Bronze. Den er ikke farget, eller noe. ← It depends on the use maybe...
Gjest Deception Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 It depends on the use maybe... ← Nåja. Generelt har jeg veldig vanskelig for å få farge av selvbrunere. Det avhenger ikke av bruk, men av huden.
Netten Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Jeg bruker L'Oreal Sublime Bronze Gel på kroppen og Clarins Liquid Bronze i ansiktet. Er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå