Sunbird Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Har registrert meg hos christiania glasmagasin, tenkte det kunne være kjekt å legge ut en ønskeliste der. Men så enkelt skulle det tydeligvis ikke være... Jeg har klart å registrere meg og alt det der, tror jeg skal få til å legge inn ønsker også. Men jeg savner bilder av varesortimentet. Har de virkelig ikke det, eller er det jeg som ikke klarer å finne det? Vi har ikke bestemt oss helt for alt det vi ønsker oss, så da kunne det jo vært veldig greit å se bilder av forskjellig da. Noen som kan hjelpe meg litt på vei?
*Emma* Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg tror faktisk du må hente brosjyrer i butikkene for å få sett noe. Websidene er jo elendige. De skulle vært lagt opp mere som en nettbutikk - bare at istedenfor at man la ting i handlevognen la man dem på listen sin....
Sunbird Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Huff ja, dette var skikkelig dårlige sider. Trodde en stund det var meg som var helt teit her. Men jeg fant en link på siden sånn at jeg kom meg på de svenske sidene(duka). Der fant jeg noe av det jeg lette etter,men det hjalp liksom ikke når jeg ikke kom noen vei på de norske sidene. Ja,ja, jeg får vel ta turen innom dem engang da(selv om det hadde vært MYE enklere å få gjort det over nett)
*Emma* Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Tilbords sine sider er mye bedre. Der er det som en nettbutikk ogås putter du tingene på listen din. Men om du leter etter spesifike merker som deikke har det går jo ikke det. Vi laget en liten en på Tilbords nå....problemet vårt er at vi ikke ønsker oss noe sånt i det hele tatt.....vår liste endte med 8 ting 3 kjeler, 1 kaffekanne og noe annet småtteri Dårlige greier....
Sunbird Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Skal sjekke ut tilbords sine sider etterhvert her. Har ikke sjekket om de har de merkene som vi vil ha ennå. Får satse på at det fungerer litt bedre der.
Gjest Revenka Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Det står på glasmagasinets sine hjemmesider at når listen er ferdig utfylt så får man to glass fra hadeland. Vet dere hvordan man skal gå frem for å få de? Jeg har egentlig fyllt ut den ferdig, men tror jeg skal ta meg en tur til den store glassmagasinbutikken i Oslo og legge til litt andre ting. Så kan jeg kanskje påpeke at nå er den ferdig utfylt...
Sunbird Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2007 Det kan jeg ikke svare deg på nei. Har mer eller mindre gitt opp sidene til glasmagasinet. Før høre innom dem neste gang jeg er på bytur. Kanskje de har noen gode svar
ingepinge Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Det greieste er å dra til en glasmagasinbutikk. Der har de bryllupslister som man kan fylle ut for hånd og levere inn, så sørger de for å skrive det inn på data og legge det inn på nett. Vi gjorde dette på glasmagasinet i Oslo, og da vi leverte inn listen fikk vi de to glassene i gave:)
Gjest Revenka Skrevet 22. februar 2007 #9 Skrevet 22. februar 2007 Jeg var innom butikken i dag og fylte ut listen. Fikk to glass (etter å ha spurt om det da vi var ferdig), og heldigvis for oss var det to glass som vi hadde på listen vår. Morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå