Gå til innhold

Væææh..hva servere fotballgutta ikveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Da er det tid for fotballkveld her igjen, og kompisene til sambo invaderer huset ;) ( innrømmer at jeg synes det er litt morsomt selv også da..)

Men hva skal jeg servere? Noe som er enkelt å lage, og ikke minst enkelt å spise i sofaen under fotballkamp.. Ikke pizza, det har jeg laget mange ganger før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en fotballgal samboer, og et par ganger (når jeg har følt meg riktig snill ;) ) har jeg laget "fotballmat" til ham og eventuelle kamerater. Sist laget jeg kyllingvinger og dip, dessuten stekte maiskolber med hvitløksmør og tortillachips med salsadip. Med et par øl til ble dette absolutt en suksess. :)

Skrevet

Kyllingvinger? Enkelt å krydre og bare slenge inn i ovnen.

Gjest Deception
Skrevet

Gratinerte nachos med tilbehør? Legg masse nachos utover en stekeplate, spre over kjøttdeig som du har stekt og blandet med tacokrydderblanding, kanskje noen svarte oliven og røde bønner, samt jalapenos. Strø over Jarlsberg, og gratiner i ovn til osten har smeltet. Serveres med mais, rømme, guacamole og salsa.

Gjest Primula
Skrevet
Kyllingvinger? Enkelt å krydre og bare slenge inn i ovnen.

Ah, glimrende! At jeg ikke tenkte tanken selv :) Og med dip blir det jo helt perfekt. Takk skal dere ha! :)

Gjest Primula
Skrevet
Gratinerte nachos med tilbehør? Legg masse nachos utover en stekeplate, spre over kjøttdeig som du har stekt og blandet med tacokrydderblanding, kanskje noen svarte oliven og røde bønner, samt jalapenos. Strø over Jarlsberg, og gratiner i ovn til osten har smeltet. Serveres med mais, rømme, guacamole og salsa.

Nachos er også knallgodt, men det hadde vi i helga. Men det var et godt tips. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...