Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner så smått å bli kjent med en fyr. Må vel bare innse det at jeg beynner å like han slik at jeg vil treffe han flere ganger. Men det er nå angsten begynner å sette seg. Angsten for å ikke gjøre inntrykk osv. Hittil så har vi mer eller mindre kun møttes hos meg.

Tenkte å invitere han hit på middag men føler også "det er på tide" å finne på noe utenfor mitt hus.

Hva gjør man? Kino? Middag? Cafe? Angst!! Jeg har skikkelig skikkelig angst mot slike ting. Såpass at jeg vurderer å droppe hele greia slik at jeg slipper å bli avvist.

Han har hintet ganske tydelig frem om at han liker at damene tar initiativ..Jeg er ikke helt vant til den rollen kan man mildt sagt si.

Er det noen der ute som har noen tips eller råd? Når jeg blir veldig nervøs så får jeg nærmest ticks eller spasmer ( bare le men det er sant) så jeg ser jo helt idiot ut.

Redd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du inviterer han på middag til deg eller en cafe trur, så tar du jo iniativ:) Så da har du hvertfall bevist at du kan det. Ta det som det kommer, alle er redde og sjenerte i begynnelsen. Vær deg selv :) Du har jo truffet han før så det værste er over. Hadde han ikke likt deg litt så hadde han vel ikke giddet å komme til deg.....

Gjest Dallandra
Skrevet

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Men iom at du kan velge hva du vil gjøre, så har du en fordel. Velg et sted eller en aktivitet du føler deg trygg på. Du kan evt ta en tur dit på forhånd slik at du føler du kjenner stedet (finn ut hvor toilettet er for eksempel, og om det er garderobe hvor man kan henge fra seg klær og sånt). Så kan du tenke deg gjennom situasjonen på forhånd, planlegg hva du skal ha på deg og alt sånt, slik at du har kontrollen over så mye som mulig. Hvis dere skal møtes på café feks så kan du jo møte opp litt tidligere og lese avisen mens du tar deg et glass vin (men bare et!!) slik at du slapper av litt bedre.

Lykke til! Dette klarer du!

Skrevet

Kjempegod ide å dra ut en plass!

En cafetur på fredagen, og kino etterpå. Så kan dere jo ta det etter det. Om det er stemning for å ta ett glass vin sammen etterpå f.eks?

detta går bra!!

Skrevet

Takk for svar! Har sendt i vei en sms om han er ledig for et cafe-besøk på fredag..Hater å vente på svar. Uavhengig av hvilket svar det måtte bli så er det grusomt å vente.

Skrevet

"ticks" haha! jeg vet hva du mener.

skal jeg gi deg et råd? vær deg selv. ikke gjør deg til, tenke hva hvis ditten hva hvis datten osv. vær deg selv! noe annet bare krøller seg til. sjarmen din skinner i innlegget ditt - og da var du deg selv, ikke sant??

du trenger bekreftelse på at noen liker deg for den DU er. dette løser angsten din. dette gir deg selvtillit. dette får deg til å føle deg bra. det eneste du kan gjøre da er å være deg selv. i mine øyne, en vinn vinn situasjon.

jenta mi, dette klarer du!

Skrevet

Synes "bli-kjent-perioden" suger selv, jeg. Tror det kan være lurt å finne på noe litt "livlig" for deg. Cafe-besøk består jo mest av prat, og føler man seg noe usikker på dette området, kan besøket føles langt. Hva med et sportsarrangment, bowling, skrekkfilm (!), paintball, skitur, eller noe annet med aktivitet og kanskje litt bakgrunnsstøy ?

Uansett, tenker det går bra, jeg, og han er sikkert usikker han også, men menn er jo eksperter i å skjule akkurat det.. :klem:

Skrevet

Hehe...jeg er vel over den verste fasen med min fyr...men er fremdeles bare "på gang" fasen da...i begynnelsen var det grufullt...jeg er veldig direkte, så jeg var litt redd for å skremme han unna med spørsmål etc...men nå er gir jeg litt mer f....Jeg er jo den jeg er; så enten liker han det, eller ikke...han liker det tydeligvis, for vi er jo på nett enda...

Men er det en ting med menn jeg har funnet ut; Konfentrer dem! De fatter ikke hva vi tenker og føler, at det er tortur å vente på sms'er etc. De er stokk dumme der...så jeg sender sjelden sms til min nå...mye bedre å ringe.

Ta noen glass vin ute, en middag, kino...whatever....bare finn på noe der dere kan se hvor mye dere faktisk har til felles....

Det blir nok bra dette snuppa ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...