salsera Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg skal besøke ei venninne senere i kveld, og hun har ei datter på 5 1/2. De skal snart ut på en lang flytur, og jeg tenkte å ta med en liten gave til jenta. Jeg tenkte på noe som får flyturen til å gå fortere, men som er lite og lett (de har mye bagasje). Har dere noen gode ideer?
Zianta Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Puslespill, tegnesaker, rosiner eller div reisespill?
Gjest Dallandra Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hva med et sånn lite tegnebrett? Sånn hvor det følger med en "blyant" som sitter fast i en hyssing og det er en spake nederst som man drar over og så viskes tegningen ut? Dårlig forklart men...
Gjest Primula Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Tegnesaker, klistremerkbok, kortstokk( vanlig, svarteper, uno eller andre typer), fargeleggingsbok eller sånn "skole- bøker" med oppgaver inni. Finnes mange forskjellige typer, både med litt matte og skriving/lesing. Dette hadde hvertfall min jente på 5,5 satt stor pris på.
momo Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jenta mi på 5,5 år elsker klistremerke bøker.
Tvilling76 Skrevet 22. februar 2007 #6 Skrevet 22. februar 2007 Anbefaler ikke aktivitetsting med mange deler... De kan lett mistes på gulvet og det er ofte trangt ombord i flyene. En fin bok, spill til gameboy (hvis hun har), tegnesaker etc..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå