Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Ja, overskriften sier vel sitt Tenker på alt fra vanlige butikker til nettbutikker og steder á la Amazon
Beez-Weez Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Som regel fra Play.com, om jeg ikke kommer over et DVD salg på en butikk i byen. Kjøper som regel kun konsert og musikk DVD's da, veldgi skjelden noen filmer.
Badlands Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Play har tapt seg litt etter mi meining, og eg handlar no like gjerne på Platekompaniet (nettsidene), playx.com (men av og til reklamerer dei med ting dei ikkje har inne, og ikkje får inn), eller ebay / amazon. Ebay og amazon i alle land er gode å ha når ein vil prøve å finne ein dyr dvd-boks til under 200-kronersgrensa.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Handler mest på Platekompaniet. Billig og greit.
Anglofil Skrevet 24. februar 2007 #8 Skrevet 24. februar 2007 (endret) Play.com (frakt inkl.) TheHut.com (frakt inkl.) Blahdvd.com (frakt inkl.) Amazon.com Amazon.co.uk BetamOnline.com DeepDiscount.com HMV.co.uk Ellers bruker jeg denne for å sjekke hvor det er billigst. Mvh Yvonne Endret 24. februar 2007 av yvonne
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. februar 2007 #9 Skrevet 24. februar 2007 Ellers bruker jeg denne for å sjekke hvor det er billigst. ← Den var ikke dum!
Meaty Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Det blir mye handling hver gang vi er på besøk hos svigers i Belfast. Jeg liker veldig godt BBC shop, det er altså en butikk som bare selger BBC-serier og programmer. Det er spennende å gå der og kikke. Ofte er de billigere enn både HMV og Virgin, men det blir jo en del handling av andre serier hos disse store kjedene da. Utvalget i DVD-bokser er bedre i Storbritannia enn det er her hjemme, og dessuten slipper jeg å få dårlig samvittighet siden kjøpene går på feriebudsjettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå