Doratheexplorer Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Er bare veldig nyskjerrig på hvor langt andre augustbruder her inne er kommet jeg? Fortsatt ett halvt år igjen, men tida flyr av gårde og mye som må ordnes
Sunbird Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Ja, tiden flyr.... Følte en stund at jeg hadde veldig god kontroll,men nå er jeg mer usikker. Vi har ennå ikke bestemt oss for meny eller hvem som skal lage maten. Men vi har ett par alternativer da. Vi bor ikke på så stor plass, så det er ikke så stort press heller, så jeg tror ikke det skal være noe problem å få de vi ønsker oss(når vi bare finner ut det...) Musikk har vi heller ikke bestemt oss for,men har noen alternativer der også. Ellers så er kjolen min i boks, likeså kjolen til lillejenta(med tilbehør til oss begge). Guttungen sin dress venter vi lengst mulig med, da han vokser mye for tiden. Sambo har også dress i orden,må vel bare få i en ny skjorte. Buketten min er bestillt. Jeg vet hvordan jeg skal pynte bordet, noe av pynten er kjøpt inn, resten tar vi etter påske. Innbydelsene er klare til å skrives ut (regner med å levere de ut rundt påsketider).Bordkortene har jeg også såvidt begynnt på,men noen må jeg jo vente med til vi får sikre svar da... Så alt i alt har jeg vel egentlig kontroll. Men føler litt på at jeg ikke har de "store" tingene som mat og musikk på plass ennå da, men det ordner seg sikkert.
Doratheexplorer Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Bordkortene har jeg også såvidt begynnt på,men noen må jeg jo vente med til vi får sikre svar da... ← Hvordan bordkort skal dere ha? PS! Kommer tilbake med status på meg selv litt senere
Bente:) Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Vi har ordnet: Sted hvor vi skal ha vielsen, fotograferingen og festen. Prest Fotograf Brudekjole Musikk Kokk Bil og sjafør Save-the-date-magneter Frisør og sminke Lista for alt som gjenstår er myyyyyye lengre
Doratheexplorer Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Vi har dette klart: * Kirke * Inngangs-og utgangsmarsj samt salmene * Vielsesprogram * Lokale * Band til musikken * Brudekjole * Klær til han * Brudepikekjoler (2 av 3) * Forlovere * Toastmaster * Brudebukett * Middag utenom hovedretten(skal ha 3-retters) * Nattmat * Kokk * Hjelpere til kaffen og nattmaten * Frisør * Make-up * Negler * Gjesteliste * Ønskeliste * Ringene * Brudebil * Invitasjoner * Drikkevarer (mangler ennå litt) * Fotograf * Gaveutpakkere Og dette er ikke klart: * Servitører (har mange vi kan spørre) * Bryllupskake og ander kaker * Sko til alle * Tilbehør til meg inkl. undertøy * Hotell til bryllupsnatta * Bordkort * Masse småting og tang Hmmm, har jeg glemt noe her montro? Endret 21. februar 2007 av Anneb
Frk.L Skrevet 3. mai 2007 #7 Skrevet 3. mai 2007 Dytter denne litt opp igjen ← Ånei! Ikke gjør det da.. Så over lista mi igår og jeg har MYE igjen! Jeg får helt angst når jeg ser hvor mye du har klart. Men, men.. Sånn går det når man planlegger bryllup fra et annet sted..
X-up Skrevet 3. mai 2007 #8 Skrevet 3. mai 2007 Bryllupet vårt er 2. august... (i utlandet) Dette har jeg i orden: lokale mat musikk dekorasjon fotograf og filming vielse leie av bil dekorasjon av lokale brudebukett bryllupsarrangør som har hjulpet oss med mye av dette, har ikke diskutert alle detaljene av dekorasjonene enda.... Dette er IKKE i orden: Brudekjole (tro det eller ei....) men jeg vet hvilken jeg vil ha, har bare ikke bestilt enda tilbehør som slør, smykke, sko osv til bruden klær og tilbehør til brudgommen valg av kake invitasjonskort frisør og sminke osv brudepikekjoler kommer ikke på mer i farta.... men sikkert noe jeg har glemt....
Doratheexplorer Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Ånei! Ikke gjør det da.. Så over lista mi igår og jeg har MYE igjen! Jeg får helt angst når jeg ser hvor mye du har klart. Men, men.. Sånn går det når man planlegger bryllup fra et annet sted.. ← Nei det er vel ikke så lett vil jeg tro, er glad jeg slipper det Uansett oppdatert liste, den forrige var jo fra februar * Kirke * Inngangs-og utgangsmarsj samt salmene * Vielsesprogram * Lokale * Band til musikken * Brudekjole * Klær til han * Sko til han og brudepikene * Brudepikekjoler 3 stk. * Forlovere * Toastmaster * Brudebukett * Middag utenom hovedretten(skal ha 3-retters) * Nattmat * Kokk * Hjelpere til kaffen og nattmaten * Frisør * Make-up * Negler * Gjesteliste * Ønskeliste * Ringene * Brudebil * Invitasjoner * Drikkevarer (mangler ennå litt) * Fotograf * Gaveutpakkere * Vielsesprogram * Forsiden til sanghefte der vi også skal ha meny og bordregler * Borddekkingen Og dette er ikke klart: * Servitører (magnler 2 stk) * Bryllupskake og spørre andre om å bake, kakelisten er klar * Sko til meg * Skjorte og mansjettknapper til han * Tilbehør til meg inkl. undertøy * Hotell til bryllupsnatta * Bordkort * Masse småting og tang Endret 3. mai 2007 av Susiepia
Frk.L Skrevet 3. mai 2007 #10 Skrevet 3. mai 2007 (endret) Vi gifter oss 11. august. Det som er klart hos meg: - Kirke - Festlokale - Transport til festlokale for gjester og brudepar (vi trenger båt..) - Meny (unntatt dessert) - Gjesteliste - Invitasjoner - Brudepike - Forlovere - Toastmaster - Hotell til bryllupsnatten - Brudekjolen - Fotograf - Ringene (mangler gravering bare) Nesten klart: - Kaken, prøvesmaking i mai - Hår og sminke, prøvetime i mai - Blomster, vet hva vi skal ha men er ikke bestilt - Alkohol, mangler en del men vet hva vi skal ha - Musikk, er litt usikre på plass fortsatt.. Ikke klart: Alt som ikke står ovenfor! Uhorvelig mye! Men allikvel så er det viktigste på plass, så uansett så går det nok greit! Endret 3. mai 2007 av Frk.L
Frey Skrevet 3. mai 2007 #11 Skrevet 3. mai 2007 Vi gifter oss 25. august. Dette er klart: *kirke *lokale *meny *kjole og sko til meg *frisør *valg av blomster *toastmaster *overnatting *fotograf *invitasjoner *kakene *solist til kirken *dj til festen *gaveutpakkere *hjemmeside med generell informasjon på tre språk :icon_razz: Dette gjenstår: *klær og sko til ham (er bestemt men ikke bestilt) *ringene (som over) *transport til og fra kirken *skaffe hårpynten *bordkort og bordplassering *kirkeprogram *valg av sanger til kirken *gavelister *pynt i kirken (skal gå sammen med de andre to parene som skal vies der samme dag) Og så har jeg sikkert glemt masse
Doratheexplorer Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2007 Så gøy med flere 11.augustbruder Frk.L.
Frk.L Skrevet 3. mai 2007 #13 Skrevet 3. mai 2007 Så gøy med flere 11.augustbruder Frk.L. ← Koselig å snakke med andre i samme situasjon. Men jeg må si jeg ble litt skremt når jeg så nedtellingen du har i signaturen din.. Bare 3 mnd igjen!!
FrøkenEnnå Skrevet 3. mai 2007 #14 Skrevet 3. mai 2007 Vi gifter oss 18 august Dette er ordnet: Kirke Lokale fotograf bil (flott gammel type) Forlovere Brudekjole Sko Undertøy Veske Klær til mine to små sønner som skal være brudesvenner Hotell alt av bordpynt servitører Bartender Invitasjoner bordkort Valgt bryllupskake men ikke bestilt Valgt cateringfirma men ennå ikke bestilt Brudemarsj salmer mangler en god del ennå, men kommer nok i mål
Doratheexplorer Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 3. mai 2007 Koselig å snakke med andre i samme situasjon. Men jeg må si jeg ble litt skremt når jeg så nedtellingen du har i signaturen din.. Bare 3 mnd igjen!! ← He-he...tida går kjempefort. Denne sommeren kommer nok til å gå fortere enn noen gang Hadde en nedtelling som visste dager også før, den var like skremmende om ikke mer Har du forresten lagt igjen hilsen i DB mi?
Gjest HeidiO Skrevet 3. mai 2007 #16 Skrevet 3. mai 2007 Uæhh... Jeg og gifter meg 11.august.. Begynner å bli passe stresset nå ja, det er jo så nærme! Imorgen skal jeg sende inn forlovererklæringspapirer, navneendring og erklæring ifra oss til Folkeregisteret.. Så får vi vel snart utdelt prest også
Doratheexplorer Skrevet 3. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. mai 2007 Uæhh... Jeg og gifter meg 11.august.. Begynner å bli passe stresset nå ja, det er jo så nærme! Imorgen skal jeg sende inn forlovererklæringspapirer, navneendring og erklæring ifra oss til Folkeregisteret.. Så får vi vel snart utdelt prest også ← for enda flere augustbruder, og enda den 11. Hmmm, er det ikke slik at noen av de papirene ikke skal være mer enn 3 mnd.? Er ikke så inne på dette jeg
FrøkenEnnå Skrevet 3. mai 2007 #18 Skrevet 3. mai 2007 for enda flere augustbruder, og enda den 11. Hmmm, er det ikke slik at noen av de papirene ikke skal være mer enn 3 mnd.? Er ikke så inne på dette jeg ← 4 måneder fikk vi beskjed om
Nine Skrevet 4. mai 2007 #20 Skrevet 4. mai 2007 På papirene står det at prøvingen er gyldig i 4 måneder. Forresten, vi gifter oss også 11. aug
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå