Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med en billig og bra flytende eyeliner? Bruker det så sjelden, så jeg gidder ikke investere i noe dyrt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns faktisk HM sin er helt OK. Enkel å legge, og dritbillig.

Skrevet

Ikke tips på billigmerke, men synes Diorliner er genial. Jeg klarer ikke å bruke andre flytende linere, bare griser det til..hehe

Skrevet

Har prøvd HM sin vanlige eyeliner, og den syns jeg er dårlig... men det er kanskje no annet med flytende? Har f.eks Loreal eller Maybelline noe som er bra?

Skrevet

Kanskje jeg skal ta en titt på Isadora sin.... :)

Gjest Deception
Skrevet
Kanskje jeg skal ta en titt på Isadora sin.... :)

Det burde du så absolutt gjøre. Jeg brukte tidligere YSL sin, men den fra Isadora er lettere å ha med å gjøre. Den har filtspiss, og er veldig fargemettet. Revlon sin Colorstay er også god. Begge koster rundt 100 kroner.

Gjest rabrabara
Skrevet

Bodyshop sin er kjempebra! Max Factor elendig, den gir ikke noe farge.

Skrevet

Jeg synes Art Deco sin er veldig lett å legge. Tynn pensel.

Skrevet

Liker veldig godt L'oreal sin. den har filttupp og er lett å legge jevnt! :)

Skrevet

Loreals flytende eyeliner fikk ihvertfall best-i-test for bare en liten stund siden :)

Skrevet

Kjøpte Isadora i stad, og den var overraskende bra! Så på Loreal superliner også, men syns tuppen virka litt lang og bevegelig....vet ikke om dette er fordel eller ulempe jeg?

Skrevet

Har ikke prøvd så mange men jeg er veldig fornød med HM sin jeg ;)

Skrevet

Jeg synes tuppen er knall.

Men sant som du sier, den er litt lang og bevegelig, but I love it :)

Synes det er vanskelig med de korte helt "i ro" tuppene jeg :sjarmor:

Skrevet

Jeg synes YSL er den beste, men den krever ekstrem presisjon ved påføring. IsaDora er den nest beste og absolutt ikke noe dårlig andrevalg. Tynn spiss, flott sort farge og gir alltid et perfekt resultat.

Skrevet
Jeg synes YSL er den beste, men den krever ekstrem presisjon ved påføring. IsaDora er den nest beste og absolutt ikke noe dårlig andrevalg. Tynn spiss, flott sort farge og gir alltid et perfekt resultat.

Var vel snakk om en litt billigere YSL akkurat her... :)

Skrevet
Var vel snakk om en litt billigere YSL akkurat her... :)

Ja, og det billige alternativet er IsaDora. Vi er da vel ikke så firkantet her at man ikke kan tenke litt høyt og foreta sammenligninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...