Gjest Cerise Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Som overskriften sier, så er strawberrynet tom for svart DiorShow Mascara. Noen som vet hvor lang tid det bruker å ta før de får inn varer de er tom for på Strawberrynet? Nå som tenkte jeg endelig skulle være litt smart å bestillle min yndlingsmascara billig på nett!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg skulle bestille Clinique - All About Eyes 15ml, men de var tomme for den på lager, så jeg sendte en mail og fikk svar et par timer senere om at de ikke var sikre på når de kom inn igjen, men dagen etterpå var de inne når jeg sjekket.. Jeg var kanskje bare heldig.. Du kan jo prøve å sende en mail, eller ihvertfall sjekke innom jevnlig
GoldenGlow Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hva med å prøve Diorshow Unlimited Mascara? den skal være veldig bra, og jeg vet om flere som syntes denne er mye bedre Men det er jo smak og behag. Den finnes i sort ihvertfall
Gjest Cerise Skrevet 9. mars 2007 #4 Skrevet 9. mars 2007 Yes, nå er den inne igjen på Strawberrynet. Løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå