blackwidow Skrevet 22. februar 2007 #21 Del Skrevet 22. februar 2007 God aften bolla ! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 22. februar 2007 #22 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan går det med pelsene? De har det uforskammet bra, takk. Men jeg har problemhundabstinenser, jeg vil ha en ung villstyring å bryne meg på. Kanskje jeg skal stjele naboens. *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 22. februar 2007 blackwidow: I know you. Pheps: du må jo bare kjøpe deg en malle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 22. februar 2007 #24 Del Skrevet 22. februar 2007 TS: Hehe, jeg synes de fleste der så helt forferdelige ut. Men jeg skjønner greia hvis du liker sånt, for det er ufattelig kjipt med kjedelige butikker som bare selger det samme gamle når man er ute etter noe spesielt! ← Hehe. Jeg har jo alt jeg trenger av alt anna.... Og ja, det er UTROLIG mye type ecco -sko i butikkene og lite gøy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå