Gå til innhold

Boller og brus

-bolla-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Og det gjør jeg nå.

Jeg har akkurat sittet og godsnakket med min mor på telefonen i en halvtime, det var umåtelig koselig og jeg gleder meg til jeg skal hjem på besøk om et par uker igjen.

Jeg er fortsatt i lykkerus etter å ha vært på skoshopping i går, hvor jeg kom hjem med et par knallrøde, kule ankelstøvletter fra Bianco. :hjertesmil: I tillegg til det har jeg nå tre nye kjoler og en splitter ny skinnjakke, som jeg jobber som en gal med for at den ikke skal se så splitterny ut lenger enn nødvendig.

Skoshopping er virkelig min type lykkepille.

Og det beste er at jeg snart skal tilbake igjen og kjøpe et par svarte, stilige støvletter som jeg så da jeg var ute sist, men som jeg ventet med å kjøpe siden det føles bedre for lommeboka å dele det opp over flere dager. Jah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattblomst
Nattblomst: hvem er du? Kjente du meg igjen på det beskrivende nicket?  :sjarmor:

Hun unge med to barn, vet du. Som har vært her inne i årevis. :ler:

Kan vel si det sånn at jeg er vel bevandret i funksjonene her inne, det skulle ikke mye detektivarbeid til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du hørt historien om de to tomatene som skulle krysse veien? Og så ble den ene påkjørt, og da sa den andre: come on, catch up! (ketchup da vet du... :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt historien om de to tomatene som skulle krysse veien? Og så ble den ene påkjørt, og da sa den andre: come on, catch up! (ketchup da vet du... :lol: )

Vet du hva, det med ''catch up'' skjønte jeg ikke før for et års tid siden. Da falt liksom alle bitene på plass.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det med ''catch up'' skjønte jeg ikke før for et års tid siden. Da falt liksom alle bitene på plass.

:ler:

Skjønte det ikke før jeg fikk det inn med teskje for et par mnd. siden jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende å høre. Fnis.

Nå prøver jeg å motivere meg til å skrive oppgave. Det var visst ikke så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoshopping er helt helvete som mann. Rett og slett fordi man kan sovne av kjedsomhet av de utrolig kjipe skoa som selges! Har funnet en gigantisk skobutikk på nettet med HAUGER av UTROLIG stilie sko. Men vil jo helst prøve på sko da...

Hvorfor i helvete selger de bare Gudbrangråsteinsko i Norge da????? :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe. Må si meg enig i det. Tror kanskje jeg vet hvilke du kjøpte, i så fall siklet jeg på de samme i petrolblå. Ingen vits med røde sko for meg, for jeg går som regel i rød jakke/kåpe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende, selv om jeg bare så dem i svart og rødt i de to Bianco-butikkene jeg var i.

Hvordan går det med pelsene?

Jeg er litt fornøyd med meg selv, siden jeg har funnet en ganske lur vinkling på oppgaven min. Ja, det synes jeg selv, ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Hehe, jeg synes de fleste der så helt forferdelige ut. :ler: Men jeg skjønner greia hvis du liker sånt, for det er ufattelig kjipt med kjedelige butikker som bare selger det samme gamle når man er ute etter noe spesielt!

___

Nå er jeg i fasen sitter-fast med tanke på den jævla oppgaven min. Jeg gleder meg til jeg kommer ut av den, det er alltid så deilig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...