-bolla- Skrevet 21. februar 2007 #1 Del Skrevet 21. februar 2007 Her skal jeg snakke skit når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 22. februar 2007 - Og det gjør jeg nå. Jeg har akkurat sittet og godsnakket med min mor på telefonen i en halvtime, det var umåtelig koselig og jeg gleder meg til jeg skal hjem på besøk om et par uker igjen. Jeg er fortsatt i lykkerus etter å ha vært på skoshopping i går, hvor jeg kom hjem med et par knallrøde, kule ankelstøvletter fra Bianco. I tillegg til det har jeg nå tre nye kjoler og en splitter ny skinnjakke, som jeg jobber som en gal med for at den ikke skal se så splitterny ut lenger enn nødvendig. Skoshopping er virkelig min type lykkepille. Og det beste er at jeg snart skal tilbake igjen og kjøpe et par svarte, stilige støvletter som jeg så da jeg var ute sist, men som jeg ventet med å kjøpe siden det føles bedre for lommeboka å dele det opp over flere dager. Jah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliannae Skrevet 22. februar 2007 #3 Del Skrevet 22. februar 2007 Velkommen! Det er kjekt å ha en plass å prate skit når man kjeder seg! Jeg er førstekvinne her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 22. februar 2007 #4 Del Skrevet 22. februar 2007 Heisann! Huker deg opp på Mine Innlegg. Har savnet deg! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 22. februar 2007 Juliannae: velkommen som førstekvinn! Nattblomst: hvem er du? Kjente du meg igjen på det beskrivende nicket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 22. februar 2007 #6 Del Skrevet 22. februar 2007 Nattblomst: hvem er du? Kjente du meg igjen på det beskrivende nicket? ← Hun unge med to barn, vet du. Som har vært her inne i årevis. Kan vel si det sånn at jeg er vel bevandret i funksjonene her inne, det skulle ikke mye detektivarbeid til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg tror jeg vet, men er ikke bombesikker. Hvis det er deg jeg tror, så var det veldig lenge siden. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. februar 2007 #8 Del Skrevet 22. februar 2007 Har du hørt historien om de to tomatene som skulle krysse veien? Og så ble den ene påkjørt, og da sa den andre: come on, catch up! (ketchup da vet du... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 22. februar 2007 Har du hørt historien om de to tomatene som skulle krysse veien? Og så ble den ene påkjørt, og da sa den andre: come on, catch up! (ketchup da vet du... ) ← Vet du hva, det med ''catch up'' skjønte jeg ikke før for et års tid siden. Da falt liksom alle bitene på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 22. februar 2007 #10 Del Skrevet 22. februar 2007 Vet du hva, det med ''catch up'' skjønte jeg ikke før for et års tid siden. Da falt liksom alle bitene på plass. ← Skjønte det ikke før jeg fikk det inn med teskje for et par mnd. siden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 22. februar 2007 Det var betryggende å høre. Fnis. Nå prøver jeg å motivere meg til å skrive oppgave. Det var visst ikke så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvis jeg får ut finger'n snart nå, så kan jeg gå og trene i kveld. *motiverer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 22. februar 2007 #13 Del Skrevet 22. februar 2007 Skoshopping er helt helvete som mann. Rett og slett fordi man kan sovne av kjedsomhet av de utrolig kjipe skoa som selges! Har funnet en gigantisk skobutikk på nettet med HAUGER av UTROLIG stilie sko. Men vil jo helst prøve på sko da... Hvorfor i helvete selger de bare Gudbrangråsteinsko i Norge da????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 22. februar 2007 T.S: få se eksempler på noen av de stilige skoa du fant på nett, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 22. februar 2007 #15 Del Skrevet 22. februar 2007 Så her er du. Selv om jeg ikke husker deg som et utpreget shoppingglad menneske. Men jeg tror jeg har rett allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 22. februar 2007 Så her er du. Selv om jeg ikke husker deg som et utpreget shoppingglad menneske. ← Det stemmer, men skoshopping er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zevon Skrevet 22. februar 2007 #17 Del Skrevet 22. februar 2007 Hehe. Må si meg enig i det. Tror kanskje jeg vet hvilke du kjøpte, i så fall siklet jeg på de samme i petrolblå. Ingen vits med røde sko for meg, for jeg går som regel i rød jakke/kåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 22. februar 2007 Det kan godt hende, selv om jeg bare så dem i svart og rødt i de to Bianco-butikkene jeg var i. Hvordan går det med pelsene? Jeg er litt fornøyd med meg selv, siden jeg har funnet en ganske lur vinkling på oppgaven min. Ja, det synes jeg selv, ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 22. februar 2007 #19 Del Skrevet 22. februar 2007 T.S: få se eksempler på noen av de stilige skoa du fant på nett, da? ← Tja. er så mange.. men f eks: http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...26/sbstl_352110 http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...26/sbstl_352111 http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...14/sbstl_389126 http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...02/sbstl_391804 http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...95/sbstl_391782 http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...11/sbstl_391827 http://www.shoebuy.com/sb/s.jsp/r_ss/p0_31...83/sbstl_391604 See? Liker andre typer sko også, men leiter etter slike greier nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-bolla- Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #20 Del Skrevet 22. februar 2007 TS: Hehe, jeg synes de fleste der så helt forferdelige ut. Men jeg skjønner greia hvis du liker sånt, for det er ufattelig kjipt med kjedelige butikker som bare selger det samme gamle når man er ute etter noe spesielt! ___ Nå er jeg i fasen sitter-fast med tanke på den jævla oppgaven min. Jeg gleder meg til jeg kommer ut av den, det er alltid så deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå