Gå til innhold

Clinique - tilstopper produktene porer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har falt for flere Clinique produkter, kremene er jo helt nydelige, glatter ut huden og huden blir så myk. Det er nesten slik at jeg mistenker de for å inneholde silicon eller noe, for kremene har en spesiell konsistens synes jeg. Øyekremen også (all about eyes). Er disse produktene safe å bruke om man sliter med tilstoppede porer (dvs. er de ikke comedogene?)

Hvilke produkter anbefaler isåfall dere Clinique elskere for en med fet underhud med endel talgpropper/ sorte prikker og fuktfattig overhud som fort linjer seg? Jeg bruker MD Formulations Facial Lotion (Skin renewal serum) og Glycolvask. Kommer til å fortsette med det en stund utover våren. Jeg har også Moisture Surge Extra derfra, men den er ikke rik nok for meg, selv om den gir bra fukt, så jeg må bruke en annen krem over for fukt. Men den er helt nydelig, derfor ble jeg fristet til at neste gang jeg kjøper produkter, å prøve Clinique fremfor Clarins som jeg har brukt nå i mange år. (akkurat nå bruker jeg Dermalogica SSC, men er lei den)

Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Clinique sine sider har sirup på serveren! :frustrert: Jeg elsker clinique sine produkter. Jeg har kombinert og sensitiv hud med noe kviser og jeg får ikke kviser av produktene så tror ikke de tilstopper porene. Jeg elsker moisture surge extra og dramaticly different. Total Turnaround er også bra, men har ikke sett den på lenge.

Skrevet
Clinique sine sider har sirup på serveren! :frustrert:  Jeg elsker clinique sine produkter. Jeg har kombinert og sensitiv hud med noe kviser og jeg får ikke kviser av produktene så tror ikke de tilstopper porene. Jeg elsker moisture surge extra og dramaticly different. Total Turnaround er også bra, men har ikke sett den på lenge.

Jeg skulle ønske de skrev ingrediensene i produktene sine på hjemmesiden...

Gjest Deception
Skrevet
Jeg skulle ønske de skrev ingrediensene i produktene sine på hjemmesiden...

Kanskje du finner det på drugstore.com?

Skrevet
Kanskje du finner det på drugstore.com?

Nei fant ikke noe der, men takk uansett :)

Skrevet

Clinique skal vel vere et allergi testet og parfyme fritt merke, så jeg tror ikke det er noe i veien å bruke på hud som har tette porer. Men du kan jo kanskje sende en mail og høre?

Jeg elsker forresten total turnaround creme og total turnaround mask, fantastiske produkter!

Skrevet (endret)
Clinique skal vel vere et allergi testet og parfyme fritt merke, så jeg tror ikke det er noe i veien å bruke på hud som har tette porer. Men du kan jo kanskje sende en mail og høre?

Jeg elsker forresten total turnaround creme og total turnaround mask, fantastiske produkter!

Hva slags hud bruker man Total Turnaround for? Og er det ikke den som inneholder aha syrer? Da vil den jø skjær seg veldig med MD's facial lotion tenker jeg...

Endret av kitekatt
Skrevet

Noen som har prøvd Anti-Gravity Firming Lift Cream? På den skin reporten står det også at jeg skal bruke Superdefense Triple Action Moisturizer, men de finnes det jo en drøss av. Jeg vet ikke om jeg skal bruke for normal til fet hud siden jeg har fet underhud og i t- sone, eller om jeg skal bruke for mer tørr hud siden jeg har fuktfattig hud som lett linjer seg i kinn og i overhuden. Ikke lett det der...

Gjest Deception
Skrevet

Superdefense for tørr hud er nok i meste laget; konsistensen er ganske rik, i hvertfall. Eller muligens det var den for ekstra tørr hud jeg hadde. Men Moisture On-Line er veldig god, til tross for at den lukter grusomt.

Selv er jeg ikke fan av å bruke en hel haug forskjellige kremer hver eneste dag. En krem burde strengt tatt holde til natt og dag, og så kan man bruke solfaktor i tillegg.

Skrevet (endret)

Selv er jeg ikke fan av å bruke en hel haug forskjellige kremer hver eneste dag. En krem burde strengt tatt holde til natt og dag, og så kan man bruke solfaktor i tillegg.

Jeg er enig...sitter og leter etter den perfekte kremen siden jeg skal bytte, og siden jeg har noen andre ting i Clinique nå, tenkte jeg at det junne være greit å holde seg til det merket. Vurderer å skifte ut Clarinspoduktene mine med Clinique sine, da jeg er lei Clarins. Jeg ser jo også på Body shop sin fuktkrem, men vil bare undersøke begge deler.

Huff, så på on line og on call og skjønner ikke helt forskjellen. dette trenger jeg nok hjelp av et parfymeri til....liker ikke når det er så mange kremer og jeg ikke helt klarer å skille forskjellene :forvirret:

Endret av kitekatt
Gjest Deception
Skrevet
Jeg er enig...sitter og leter etter den perfekte kremen siden jeg skal bytte, og siden jeg har noen andre ting i Clinique nå, tenkte jeg at det junne være greit å holde seg til det merket. Vurderer å skifte ut Clarinspoduktene mine med Clinique sine, da jeg er lei Clarins.  Jeg ser jo også på Body shop sin fuktkrem, men vil bare undersøke begge deler.

Huff, så på on line og on call og skjønner ikke helt forskjellen. dette trenger jeg nok hjelp av et parfymeri til....liker ikke når det er så mange kremer og jeg ikke helt klarer å skille forskjellene  :forvirret:

On Line er for tørr hud, On Call er for andre hudtyper. Tror jeg.

Jeg holder meg til Shiseido for tida. Fet og god for ørkenhuden. Men så kommer våren. :roll:

• 2 uker senere...
Gjest nalle-maja
Skrevet

Vet dere om noen norske butikker som fører dette merket? Har parfymeri det, for eksempel? Har lyst til å prøve pore minimizer :)

Skrevet

Liker ikke de geleaktige prod fra Clinique, de legger seg som en hinne på huden. De med kremkonsistens derimot, de ville jeg gått for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...