Malou Skrevet 24. februar 2003 #21 Skrevet 24. februar 2003 Så godt å se at det er så mange som har det på samme måte som meg. Synes ikke jeg slapper av ordentlig og koser meg skikkelig før jeg har et eller annet over meg. Selv foretrekker jeg et teppe, men hvis det er varmt eller jeg er på besøk hos noen kan jeg også klare meg med en pute. Har sikkert litt med det å gjøre at man kan slappe av i mageregionen også, og slippe å bekymre seg for om noe "henger utenfor." :blunke: Prøver å venne meg av med dette hvis jeg er på besøk hos noen som ikke gjør det samme selv forøvrig, og bekjemper lysten til å hive meg over første pute/teppe. Sover førsåvidt ikke godt uten noe over meg heller jeg, uansett hvor varmt det er... Jennifer
Veslejenta Skrevet 24. februar 2003 #22 Skrevet 24. februar 2003 Jeg bruker sjeldent pute, særlig ikke hos andre. Er for pent oppdratt. Sånn som hos mormor må jeg alltid sitte pent med beina på gulvet og sånt. Men hjemme hos meg selv hender det at jeg bruker pute, særlig hvis jeg ser på skumle filmer. Også elsker jeg å ha teppe over meg!
Klips Skrevet 24. februar 2003 #23 Skrevet 24. februar 2003 Har faktisk lagt merke til at veldig mange sitter med pute i fanget, ja, på utenlandske serier også. Har aldri brukt det selv, er jeg mindre jentete kanskje?
aline Skrevet 24. februar 2003 #24 Skrevet 24. februar 2003 Jeg er avhengig av pute i fanget dersom jeg ser en grøssen film, eller noe som jeg blir litt "følsom" av. Tror ikke det har noe med at jeg ønsker å skjule magen, for da hadde jeg vel hatt den der hele tiden. Men alt som går på følelser, går på en måte "via" magen hos meg, og da hjelper det med en varm pute der. Blir det for ille, er den nok lenger opp mot brystet. Har noe med (for min del) at når det blir følelser (enten "redsel", tristhet eller andre slike stemniger), så får jeg en slik "dump" følelse i magen, av og til brystet, og da hjelper det liksom å varme det ved å enten holde på det, eller varme med en pute eller lignende. høres kanskje rart ut, men det funker for meg.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2003 #25 Skrevet 24. februar 2003 kanskje du enkelt og greit bare syns det e herligt å kvil armane dine i litt høgare posisjon enn fanget ditt tilbyr ??? me har adle et eller aent som me gjør som gjerna skille seg ut fra resten.. som meg.. eg sove med puta oppå hodet mitt.. helt sant
Frk Doodad Skrevet 24. februar 2003 #26 Skrevet 24. februar 2003 Hoho, utrolig morsomt å lese at så mange har det sånn. Jeg sitter ofte med en pute i fanget når jeg ser TV, men det er mest fordi det er litt koselig. Det er nok ikke et 'skjule-behov' tror jeg. Sitter mest sånn når jeg er alene, da er det greit å ha en pute å kose med når det ikke er noen andre til stede. PiPo
Bettie Skrevet 24. februar 2003 #27 Skrevet 24. februar 2003 Hjemme behøver jeg ingen pute på fanget. Har en bøllete katt som bare venter på at jeg skal sette meg, og hopp - så er hun på fanget - og blir der. Koselig det, men noen ganger litt vel varmt, og tynn bluse + kosete katt = vondt.
Litago Skrevet 24. februar 2003 #28 Skrevet 24. februar 2003 Merkelig fenomen! Brukte ofte pute før, men nå er det mer sjeldent. Aner ikke hvorfor dessverre. Ferdiand har aldri brukt skjule-pute...., - kanskje det er en kvinne-greie?
Milo Minderbinder Skrevet 24. februar 2003 #29 Skrevet 24. februar 2003 Vel..... når det gjelder grøssere, avstedkom min søsters oppførsel opp i gjennom årene et eget graderingssystem, ikke ulikt VG`s terningkast......vi opererer med antall puter som vi antar min søster ville ha brukt dersom hun så filmen. Milo
Gjest Nivvy Skrevet 25. februar 2003 #30 Skrevet 25. februar 2003 Morsomt med så mange svar, ja ..koselig! Hmm...jo, jeg bruker også puten til "støtte" for fat/skåler og lignende når jeg spiser i sofaen. Blir så tungvint å reise seg hver gang jeg skal forsyne meg, og uten pute, blir det fort veldig varmt/kaldt i fanget. ( Nei, er ikke lat, men innrøm det jenter, når du har funnet deg godt til rette i sofaen, er det herlig å slippe bevege seg så altfor mye! Hehe ) Dessuten er det, som noen litt over har skrevet, behagelig å hvile armene høyere oppe enn hva fanget kan tilby! ...så er det bare å slappe av
ragnalina Skrevet 25. februar 2003 #31 Skrevet 25. februar 2003 jeg bruker ikke så ofte pute, men nesten alltid pledd hvis jeg ser film eller leser bok, og helst dyne - har det aller best når bare nesen og öynene stikker fram fra dyna..
Gjest Donna Skrevet 25. februar 2003 #32 Skrevet 25. februar 2003 hehe artig tråd! Har lagt merke til at noen liksom hiver seg over en pute som de trykker inntil seg ...tolket det som om de var litt nervøse jeg :o Selv pleier jeg ha putene i ryggen , og armene forran magen ....(ja da ..skjule magen *ler*)....men det er godt noen ganger å ha en pute å holde rundt .....og pledd er også deilig da ..... Jeg har også brukt puter når jeg ser noe skummelt på tv. Men hendene fungerer også utmerket altså hehe, titter mellom fingrene ..og er klar til å blunde igjen ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå