Gjest care Skrevet 22. februar 2003 #1 Skrevet 22. februar 2003 Et fly holder på å styrte. Det er fem passasjerer ombord, men kun fire fallskjermer. Den første passasjeren sier: " Jeg er Peter Scmeichel, verdens beste målmann og Manchester City kan ikke unnvære meg". Han tar den første fallskjermen og hopper. Den neste passasjeren er Hilary Clinton og hun sier: "Jeg er den tidligere amerikanske presidentens kone. Dessuten er jeg den mest engasjerte kvinne i verden og USA's mulige første kvinnelige president." Hun tar også en fallskjerm og hopper. Den tredje passasjeren er George W. Bush: "Jeg er USA's president. Jeg har ansvar for vedenspolitikken. Dessuten er jeg også den klokeste presidenten i hele USA's historie, derfor kan jeg ikke forsvare mitt folk ved å dø." Han tok også en fallskjerm og hoppet. Den fjerde passasjeren var paven. Han sa til den femte passasjeren som var en tiårig skolegutt: "Jeg er en gammel mann, jeg har levd mitt liv som et godt menneske og prest, derfor får du den siste fallskjermen". Til dette svarte skolegutten: "Det er ikke noe problem, det er en fallskjerm til oss begge to, Amerikas klokeste president tok ranselen min!"
Gjest sexysadie Skrevet 22. februar 2003 #7 Skrevet 22. februar 2003 Om denne historien bare kunne vært sann....
Ruby Skrevet 23. februar 2003 #8 Skrevet 23. februar 2003 Om denne historien bare kunne vært sann.... Enig med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå